آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

خانواده مقتول بدون دریافت هیچ پولی از قصاص قاتل گذشتند



 عقربه‌های ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر 13 مردادماه سال 90 را نشان می‌داد که مغازه‌داران در حجره‌هایشان با شنیدن صدای ناله‌های مردانه‌ای بیرون ریختند و خود را در برابر قتل عباس 37 ساله که لوله‌کش بود، دیدند.

دقایقی بعد تیم‌های پلیسی وارد عمل شدند و به تحقیقات میدانی در مجتمع تجاری دهقان پردیس دست زدند و پی بردند عامل جنایت حمیدرضا 30 ساله و از مبل‌فروشان است و بر سر پارک موتور با قربانی درگیر شده و قاتل در برابر مغازه‌داران با چاقو، عباس را از پای درآورده است.


خیلی زود حمیدرضا دستگیر شد و با ابراز پشیمانی قتل عباس را در خشم آنی به گردن گرفت.


مرد جنایتکار در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و با پذیرفتن جنایت و اصرار خانواده مرد لوله‌کش به قصاص نفس محکوم شد.


وقتی با نظر قضات شعبه 20 دیوانعالی کشور قاتل در آستانه اعدام قرار گرفت در 25 آذرماه سال جاری و یک روز پیش از اجرای حکم قصاص، خانواده مرد لوله‌کش در اقدامی انسانی و خداپسندانه‌ و تنها به خاطر رضای خدا و بدون هیچ چشمداشت مالی در حالی که یک ریالی هم دیه نگرفته بودند حمیدرضا را مورد عفو و بخشش قرار دادند.


بنابر این گزارش، صبح دیروز این پسرجوان تنها از جنبه عمومی جرم در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و دو قاضی مستشار محاکمه شد.حمیدرضا وقتی با چشمانی اشکبار پشت تریبون دفاع ایستاد، گفت: روز حادثه موتورم را مقابل مجتمع تجاری پارک کردم و وارد مغازه شدم، همزمان قربانی سر رسید و نسبت به پارک کردن موتورم اعتراض کرد. من گفتم مکان عمومی است و پارک برای همگان است. بر سر همین موضوع بین ما مشاجره لفظی بالا گرفت و عباس مرا کتک زد. خیلی عصبی بودم، وارد مغازه شده و چاقویی برداشتم همزمان او به سمت من دوید و ناخواسته چاقویم به شاهرگ وی خورد. باور کنید هرگز قصد کشتن او را نداشتم.


این پسرجوان در حالی که مرتب از خانواده قربانی قدردانی می‌کرد، گفت: وقتی بخشیده شدم کاملاً تعجب کردم و از آنها یاد گرفتم می‌توان خوب بود و انسانی زندگی کرد. در واقع خانواده قربانی در حق من بزرگی کردند و با ایثار و از خودگذشتگی به من زندگی دوباره بخشیدند بدون اینکه از من چشمداشتی داشته باشند. بعد از این بود که نیت کردم 2 سال روزه بگیرم و حتی 2 بار ختم قرآن کردم تا کفاره‌ام را بدهم و امروز نیز روزه هستم.


بنابر این گزارش، در پایان سه قاضی دادگاه جنایی وارد شور شدند و قرار شد که این جوان بزودی از زندان آزاد شود.

 

 ابخار حوادث  -  ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------