آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

شناسایی و دستگیری متهمان اصلی پروژه مسکن افق شرق تهران/ فروش یک واحد مسکونی به هفت نفر با جعل امضای مالک



فتاحی از شناسایی و دستگیری متهمان اصلی پروژه مسکن افق شرق تهران خبرداد و گفت: دو متهم اصلی این پرونده دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

حیدر فتاحی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس در گفت‌وگو با  میزان از شناسایی و دستگیری متهمان اصلی پروژه مسکن افق شرق تهران خبرداد و گفت: دو متهم اصلی این پرونده دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس در ادامه افزود: متهمان با توسل به اسناد مجعول و سوء استفاده از قولنامه‌ها و برگه‌های سفید امضا جهت واگذاری مسکن، یک واحد مسکونی را به 7 نفر می‌فروختند.

وی همچنین گفت: این افراد امضای مالک را جعل کرده و این واحدهای مسکونی را به اشخاص دیگر واگذار می‌کردند که خوشبختانه شناسایی و دو نفر اصلی دستگیر که با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

فتاحی اضافه کرد: تعداد شکات این پرونده در حال افزایش است و تاکنون  38 نفر شاکی به دادسرا مراجعه کرده‌اند که هر روز به تعداد شکات اضافه می شود.

دادستان عمومی و انقلاب پردیس افزود: متهمان قصد خروج از کشور را داشتند که با تدابیر قضایی و انتظامی دستگیر شدند.

 اخبار حوادث  -  میزان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------