آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

كلاه سلطانعلي بر سرخريداران ارز



سطانعلي خودش را منتسب به سازمان‌هاي دولتي معرفي مي‌كرد، خريداران ارز را فريب مي‌داد و بعد از سرقت كارت‌هاي عابربانكشان ناپديد مي‌شد و موجودي آن را به جيب مي‌زد.

به گزارش اعتماد، 25 آذرماه سال گذشته بود كه مردي وارد كلانتري 109 بهارستان شد و ماجراي گرفتار شدنش در دام سلطانعلي را به پليس خبر داد.

او توضيح داد:چند روز قبل با سلطانعلي آشنا شدم. گفت كه با سازمان‌هاي دولتي ارتباط دارد و سال‌هاست كه در زمينه خريد و فروش ارز فعاليت مي‌كند. به من پيشنهاد داد تا پول‌هايم را در اين زمينه سرمايه‌گذاري كنم كه اعتماد كردم. امروز همراه او به ميدان فردوسي رفتم. كارت عابربانكم و رمزش را به او دادم تا از مغازه دوستش ارز بخرد، اما در يك لحظه ناپديد شد. لحظاتي بعد برايم پيامكي آمد كه نشان داد 27 ميليون تومان از حسابم برداشت شده است. آنجا بود كه فهميدم چه كلاهي بر سرم رفته است. چاره‌اي جز شكايت نداشتم به خاطر همين راهي اداره پليس شدم.

وقتي به دستور قاضي، پرونده روي ميز كارآگاهان پايگاه هفتم پليس آگاهي قرار گرفت، مأموران با رديابي حساب شاكي متوجه شدند كه پول‌ها در يك مغازه خريد ارز در همان ميدان فردوسي برداشت شده است. وقتي تصوير متهم از دوربين‌مداربسته مغازه به دست آمد، مشخص شد كه سلطانعلي. ج كه مرد 40 ساله‌اي است‌ از سال 73 بارها به اتهام سرقت و كلاهبرداري بازداشت و روانه زندان شده است. بعد از شناسايي متهم بود كه تلاش‌ها براي بازداشت او به جريان افتاد، اما مشخص شد كه وي هر بار مخفيگاهش را تغيير مي‌دهد تا اينكه دوم فروردين در كرج بازداشت شد.

همزمان با بازداشت متهم بود كه دهها مالباخته ديگر هم او را شناسايي و عليه وي طرح شكايت كردند. بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه سلطانعلي به شيوه‌هاي مختلف از جمله انتساب خود به برخي سازمان‌هاي دولتي، معرفي خود به عنوان صراف يا فعاليت در زمينه ساخت‌و‌ساز پروژه‌هاي ساختماني خريداران ارز را فريب داده و از آنها سرقت كرده است.

سرهنگ كارآگاه شمس‌الدين ميرزكي، رئيس پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهم از سوي بازپرس صادر شده است و شاكيان مي‌توانند براي طرح شكايت به پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ در ميدان پانزده خرداد – جنب كلانتري 113 بازار مراجعه كنند.

 

اخبارحوادث -  اعتماد 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------