آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

دستگیری عامل حرفه‌ای پخش دسته چک‌های جعلی



فرمانده انتظامی کلان‌شهر تبریز گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی کلانتری 18 شهرک امام (ره)، عامل حرفه‌ای جعل و پخش دسته چک‌های بلامحل، دستگیرشد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سرهنگ "فرهنگ نوروزی" در تشریح این خبر، اظهار کرد: با دریافت گزارش‌های مبنی بر فروش دسته چک‌های بلامحل و جعلی توسط فردی کلاهبردار در مناطقی از تبریز، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس تبریز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 18 امام (ره)، با تقویت گشت‌های هدفمند و استفاده از شیوه‌های علمی و فنی پلیسی، موفق شدند متهم را شناسایی و طی یک عملیات موفق و غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر ارتکاب جرم می‌شد، اما با مشاهده شواهد و مستندات موجود، به ناچار لب به اعتراف گشوده و شیوه جعل و فروش دسته چک های جعلی را فاش کرد.

نوروزی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی متهم، تعدادی دسته چک جعلی مربوط به بانک های مختلف، تعدادی مدارک شناسایی مانند شناسنامه و کارت ملی به همراه چند مهر دست ساز، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان تحویل داده شد؛ خاطرنشان کرد: مردم و اصناف در هنگام انجام هرگونه خرید و فروش به وسیله چک، باید با هوشیاری کامل تمامی جوانب را در نظر گرفته و در هنگام دریافت هرگونه چک از هر شخصی، به دقت آن‌ها را بررسی کنند تا مورد فریب قرار نگیرند.


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------