آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صابرین نیوز: حمله اسرائیل به جنوب سوریه و عراق | وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد

کانال تلگرامی صابرین نیوز بامداد جمعه گزارش داد که استان سویدا در جنوب سوریه و منطقه ای در عراق هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. به گزارش…

ترامپ: کاملا این حق را دارم از یک کشور دیگر درخواست کمک کنم



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه دست‌وپا زدن برای ممانعت از استیضاح خود، اعلام کرد در مسائل مرتبط با فساد کاملا این حق را دارد که از یک کشور دیگر درخواست کمک کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیشب (پنجشنبه) بار دیگر در حساب توییترش از اقدام خود مبنی بر درخواست کمک از دولت اوکراین برای آغاز تحقیقات علیه جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ حمایت کرد.

 

وی در حساب توییتر خود نوشت: به عنوان رئیس جمهور آمریکا من کاملا این حق را دارم، شاید هم این وظیفه را دارم که مسئله فساد را مورد تحقیق قرار دهم و این شامل درخواست از یک کشور دیگر و یا پیشنهاد به آن کشور برای کمک است.

 

رئیس جمهور آمریکا در توییت دیگری نوشت: این مسئله ارتباطی به ستاد انتخاباتی ندارد، این مسئله درباره اقدام فساد آن هم در مقیاس بالاست.

 

دونالد ترامپ شب گذشته علاوه بر این توییتها، تعدادی توییت دیگر هم منتشر کرد و در آن از دموکرات‌ها به دلیل آغاز روند بررسی استیضاح خود به شدت انتقاد کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------