والورده: نمی‌گذاریم ال‌کلاسیکو در برنابئو برگزار شود/ زیدان: هر زمان لازم باشد، آماده بازی در ال‌کلاسیکو هستیم



اخبار,اخبار ورزشی,والورده
سرمربی بارسلونا تاکید کرد که نوکمپ توان میزبانی ال کلاسیکو را دارد و اجازه نمی‌دهند این بازی در برنابئو برگزار شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، ال کلاسیکو که قرار بود ۴ آبان در نوکمپ برگزار شود به خاطر مسائل سیاسی به تاخیر افتاده است. دلیل تعویق این دیدار وضعیت نامساعد سیاسی در کاتالونیا عنوان شده است.

 

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا براین باور است که نباید ال کلاسیکو به تاخیر افتد. او گفت: هنوز تا آغاز ال کلاسیکو ۹ روز دیگر باقی مانده است. بدون شک هفته سختی در انتظار ماست. هنوز زمان داریم. ما اطمینان داریم که می‌توانیم میزبان این بازی باشیم. پیشنهاد می‌دهند که بازی در برنابئو برگزار شود اما ما این پیشنهاد را قبول نمی‌کنیم.

 

حکومت اسپانیا افراد زیادی را که در رفراندوم دو سال قبل کاتالونیا نقش داشتند دستگیر و زندانی کرده است و همین باعث شده ناآرامی ها در این منقطه هنوز هم ادامه داشته باشد و مردم به خیابان‌ها بیایند.

 

زیدان: هر زمان لازم باشد، آماده بازی در ال‌کلاسیکو هستیم

سرمربی رئال مادرید پیش از دیدار با رئال مایورکا درباره تعویق تاریخ ال کلاسیکو گفت: شما به این موضوع اهمیت زیادی می دهید اما هر زمان به ما گفته شود آن را انجام می دهیم. مهمترین چیز آمادگی تیم در زمان بازی است. می دانم مناقشه های زیادی درباره تاریخ ال کلاسیکو می شود اما ما در تاریخی که برای ما مشخص کنند، آماده بازی هستیم.

 

وی افزود: اگر مجبور باشیم در همان تاریخ قبلی(26 اکتبر) بازی کنیم این کار را انجام می دهیم. اگر این تاریخ به تعویق هم بیفتد ما آماده هستیم و آن را می پذیریم. ما در تاریخ ال کلاسیکو زمان هایی را مدنظر داریم ولی نمی توانم به شما اطلاع بدهم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------