طرح تعویق رای‌گیری استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا رد شد



اخبار,اخبار بین الملل,مجلس نمایندگان آمریکا
طرح جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا برای به تعویق انداختن جلسه رای‌گیری استیضاح دونالد ترامپ در صحن علنی این مجلس با 226 رای مخالف در برابر 188 رای موافق، رد شد.

به گزارش فارس، اکثریت اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به طرح پیشنهادی جمهوری‌خواهان برای تعویق جلسه رای‌گیری استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا رای منفی دادند.

 

با شروع جلسه صحن علنی مجلس نمایندگان آمریکا که قرار است در آن درباره بندهای مربوط به استیضاح دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور به دو اتهام «سوءاستفاده از قدرت» و «مانع‌تراشی در تحقیقات کنگره»  رای‌گیری شود، جمهوری‌خواهان طرحی را برای به تعویق انداختن رای‌گیری درباره استیضاح ارائه دادند.

 

در رای‌‌گیری درباره طرح پیشنهادی جمهوری‌خواهان برای تعویق رای‌گیری درباره استیضاح ترامپ، طبق انتظار و با توجه به اکثریت دموکرات‌ها بر مجلس نمایندگان آمریکا، این طرح با ۲۲۶ رای مخالف در برابر ۱۸۸ رای موافق راه به جایی نبرد و رد شد.

 

به گفته یکی از مجریان و کارشناسان شبکه «سی‌اسپن» (CSPAN)، ارائه طرح تعویق رای‌گیری درباره استیضاح ترامپ، بخشی از تاکتیک‌های حزب جمهوری‌خواه برای طولانی کردن روند استیضاح و اخلال در آن است.

 

برخی از خبرنگاران آمریکایی که کارشان رصد و دنبال کردن اخبار کنگره این کشور است، در شبکه‌های مجازی خود خبر دادند، جلسه رای‌گیری برای استیضاح ترامپ قرار است عصر امروز چهارشنبه به وقت واشنگتن (ساعاتی دیگر) به ریاست «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان برگزار شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------