ترامپ: قانون تولید دفاعی را فعال می‌کنیم



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
رئیس‌جمهور آمریکا از فعال شدن قانون موسوم به «قانون تولید دفاعی» به‌منظور بسیج کردن تمامی امکانات و منابع صنعتی این کشور برای مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش تسنیم، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه در نشست خبری روزانه کارگروه ویژه کاخ سفید برای مبارزه با ویروس کرونا اعلام کرد بعد از پایان نشست خبری، فرمان فعال شدن قانون موسوم به قانون تولید دفاعی (Defense Production Act) را به‌منظور مبارزه با گسترش ویروس کرونا در این کشور امضا خواهد کرد.

 

به موجب این قانون کلیه امکانات و منابع صنعتی آمریکا برای حمایت از برنامه‌های سراسری در حوزه نظامی، انرژی، هوافضا و امنیت داخلی بسیج خواهد شد.

 

فعال شدن این قانون نشان می‌دهد که شیوع ویروس کرونا در آمریکا به حدی رسیده است که  حتی دولت ترامپ که پیش از این به دلیل بی‌اعتنایی به  بحران کرونا هدف انتقادات شدیدی قرار گرفته بود، بالاخره تصمیم به مقابله جدی با این بحران گرفته است.

 

بر اساس آخرین آمارهای رسمی اعلام شده از سوی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها در آمریکا (CDC) تاکنون بیش از 7500 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از بین آنها 117 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------