آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

واکنش مدیر کل سازمان بهداشت جهانی به اقدام آمریکا



اخبار,اخبار بین الملل,مدیرکل سازمان بهداشت جهانی
مدیرکل سازمان بهداشت جهانی در واکنش به اقدام اخیر دولت آمریکا در قطع بودجه این سازمان بین‌المللی، ضمن ابراز تأسف از این اقدام نابهنگام تأکید کرد که همکاری‌های بین‌المللی زیربنای همه تلاش‌ها برای غلبه بر ویروس کرونا است.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری الجزیره، «تدروس ادهانوم» مدیرکل سازمان بهداشت جهانی روز چهارشنبه در یک نشست خبری با ابراز تأسف از تصمیم اخیر دولت ترامپ برای قطع کردن بودجه این سازمان بین‌المللی اعلام کرد که این تصمیم بر عملکرد سازمان بهداشت جهانی تأثیرگذار خواهد بود، اما این سازمان همچنان برای عمل به وظایف خود تلاش خواهد کرد.

 

تدروس ادهانوم در این خصوص افزود: «ما اثرات تصمیم آمریکا برای قطع بودجه سازمان بهداشت جهانی را بررسی و برای جبران شکاف بودجه ناشی از این تصمیم تلاش می‌کنیم.»

 

مدیرکل سازمان بهداشت جهانی در ادامه خاطرنشان کرد: «همکاری‌های بین‌المللی پایه و اساس همه تلاش‌ها برای غلبه بر ویروس کرونا است. اکنون زمانی است که ما باید در تلاش برای مبارزه مشترک با ویروس کرونا کنار هم باشیم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------