ترامپ محکوم به پرداخت هزینه‌های پرونده شکایتِ بازیگر فیلم‌های مستهجن شد



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
دادگاه کالیفرنیا دفاعیه وکلای رئیس‌جمهور آمریکا را رد و او را به پرداخت غرامت برای هزینه‌های دادرسی پرونده شکایت بازیگر فیلم‌های مستهجن ملزم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سی‌ان‌ان، قاضی دادگاه کالیفرنیا ضمن رد دفاعیه وکلای «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، دستور پرداخت غرامت از سوی او به «استورمی دنیلز» بازیگر فیلم‌های مستهجن را صادر کرد.

 

این حکم روز دوشنبه هفته گذشته صادر شد، اما امروز از سوی وکلای دنیلز در رسانه‌ها منتشر شده است.

 

به موجب این حکم، رئیس جمهور کنونی و نامزد انتخابات آتی آمریکا در سال جاری، مجبور به پرداخت ۴۴ هزار و ۱۰۰ دلار غرامت به دنیلز برای پرداخت هزینه‌های شکایت و وکیل شده است.

 

البته پیش از این  شکایت دنیلز علیه ترامپ از سوی دادگاه فدرال ایالات متحده رد شده بود. دنیلز با نام اصلی «استفانی کلیفور» در این شکایت مطرح کرده بود که پیام توئیتری دو سال پیش ترامپ شهرت او را زیر سوال برده و او را دروغگو جلوه می‌دهد.

 

در انتخابات پیشین آمریکا در سال ۲۰۱۶ (۱۳۹۵) «مایکل کوهن» وکیل سابق ترامپ، ۱۳۰ هزار دلار به دنیلز رشوه پرداخت کرد تا او را از افشای رابطه نامشروعش با رئیس جمهور کنونی آمریکا بازدارد. اما در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷) و در مصاحبه‌ای یک ساعته دنیلز داستان خود با دونالد ترامپ را به طور کامل تشریح کرد. پس از آن دونالد ترامپ در پیامی توئیتری گفت تصویری که دنیلز در این مصاحبه برملا ساخته به همسر این هنرپیشه شباهت بیشتری دارد و در توئیتر خودش نوشت: «تصویری که پس از چندین سال آشکار شده است مردی را نمایان می‌کند که وجود خارجی ندارد. این دروغ و حقه‌بازی است. اخبار جعلی رسانه‌ها برای احمق‌ها.»

 

اما اکنون «رابرت برادبلت» قاضی دادگاه کالیفرنیا، علیه ترامپ رأی داده و او را محکوم به پرداخت غرامت برای هزینه‌های این پرونده شکایت کرده و گفته است: «علی‌رغم آنکه پرونده شکایت استفانی کلیفورد از ترامپ رد شده، اما از حق دریافت هزینه‌های دادرسی برخوردار است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------