پیشتازی ۹ درصدی بایدن از ترامپ در جدیدترین نظرسنجی سراسری آمریکا



اخبار,اخبار بین الملل,بایدن  و ترامپ
بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی سراسری انجام شده درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا،‌ نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری نُه درصد از رئیس جمهور کنونی آمریکا پیش است.

به گزارش فارس،‌ در حالی که تنها دو هفته تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، نظرسنجی سراسری جدید انجام شده در این کشور حاکی از آن است که «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها نُه درصد از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور فعلی پیش است.

 

این نظرسنجی که توسط نیویورک‌تایمز/دانشگاه سینا انجام شده نشان می‌دهد که پنجاه درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی از بایدن حمایت کرده و ۴۱ درصد نیز از ترامپ اعلام حمایت کرده‌اند.

 

نکته قابل توجه در این نظرسنجی، تفاوت حمایت مردها و زن‌ها از ترامپ و بایدن است.

 

در این نظرسنجی زنان ۲۳ درصد بیشتر از بایدن اعلام حمایت کرده‌اند حال آنکه در میان مردان، ترامپ شش درصد از بایدن پیشتاز است.

 

موضوع اقتصاد که تا پیش از این امتیاز برتری ترامپ به شمار می‌آمد در این نظرسنجی کمک چندانی به رئیس جمهور کنونی آمریکا نکرده است.

 

۴۸ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که ترامپ عملکرد بهتری در اقتصاد خواهد داشت و ۴۷ درصد نیز گفته‌اند که شاهد عملکرد بهتری از بایدن در زمینه اقتصاد خواهند بود.

 

در این نظرسنجی، بایدن در زمینه متحد کردن کشور ۱۹ درصد از ترامپ پیشتاز بوده است. بایدن در زمینه مدیریت شیوع ویروس کرونا ۱۲ درصد و در زمینه نظم و قانون نیز شش درصد از ترامپ پیش است.

 

این نظرسنجی میان ۹۸۷ نفر و از ۱۵ تا ۱۸ اکتبر (۲۴ تا ۲۷ مهرماه) با درصد خطای ۳.۴ درصدی انجام شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------