آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

مکرون: فرانسه با هیچ مذهبی مشکل ندارد



اخبار,اخبار بین الملل,مکرون
رییس جمهوری فرانسه که از مواضع اسلام‌ستیزانه خود عقب‌نشینی کرده، مطالب شبکه‌های اجتماعی را خلاف واقع دانسته و گفت که کشورش با هیچ مذهبی مشکل ندارد.

به گزارش ایرنا، «امانوئل مکرون» رییس جمهوری فرانسه شنبه‌شب در پیامی توییتری نوشت: برخلاف آنچه در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی دیده و شنیده‌ام، کشور ما با هیچ مذهبی مشکلی ندارد. همه آن‌ها (پیروان مذاهب) آزادانه [مناسک مذهبی خود را] انجام می‌دهند... فرانسه به صلح و همزیستی متعهد است.

 

همزمان با این پیام توییتری مکرون رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند که فردی در نزدیکی یک کلیسا به کشیش ارتدوکس یونان شلیک کرده و پس از زخمی کردن او متواری شده است. مقام‌های هنوز واکنش رسمی به این حادثه نداشته‌اند.

 

رییس جمهور فرانسه پیشتر نیز در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره در توجیه اقدام موهن نشریه "شارلی ابدو" به ساحت مقدس رسول گرامی (ص) و در سخنانی مزورانه گفت که احساسات مسلمانان در قبال کاریکاتورهای منتشر شده در نشریه‌های فرانسوی را درک می‌کند، اما این انتشار در نشریه‌ها و روزنامه‌های آزاد صورت گرفته است نه وابسته به دولت.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------