ترامپ: ۱۰۰ درصد انتخابات متقلبانه بوده است/ اعمال محدودیت جدید توئیتر علیه حساب ترامپ



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری تأکید کرد که به هیچ وجه امکان ندارد که رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیش از ۸۰ میلیون رأی کسب کرده باشد.

به گزارش تسنیم، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری در اعتراض به نتایج اعلام شده از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که از عبور آرای جو بایدن از مرز 80 میلیون رأی حکایت دارد، تأکید کرد که چنین چیزی به هیچ وجه ممکن نیست.

 

دونالد ترامپ در ادامه اعتراضات خود به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: «همین حالا جدول آرای انتخابات را نگاه می‌کردم. به هیچ وجه امکان ندارد که جو بایدن 80 میلیون رأی آورده باشد!!! 100 درصد این یک انتخابات متقلبانه بوده است.»

 

***

 

توئیتر علیه حساب ترامپ محدودیت جدیدی اعمال کرد

باشگاه خبرنگاران نوشت:  شبکه اجتماعی توئیتر در تازه‌ترین اقدام خود علیه توئیت‌های انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که نتیجه این انتخابات را به چالش می‌کشد، محدودیتی را برای لایک کردن این گونه پیام‌ها اعمال کرد.

 

این محدودیت به گونه‌ای است که اگر کاربری بخواهد اینگونه پیام‌های توئیتری ترامپ را لایک کند با پیامی با مضمون ”این ادعا در خصوص تقلب در انتخابات قابل قبول نیست“ مواجه می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------