انتقاد تند ترامپ از فرماندار جورجیا: این آدم چه مشکلی دارد؟/ بایدن بار دیگر پیروز ایالت جورجیا اعلام شد



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
ترامپ فرماندار هم‌حزبی خود در ایالت جورجیا را به دلیل رد درخواستِ ابطال نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ مورد انتقاد قرار دارد.

به گزارش مهر، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ امروز دوشنبه در پیامی که در حساب کاربری خود در توئیتر منتشر کرد، فرماندار جمهوری‌خواه ایالت جورجیا را آماج انتقاد خود قرار داد.

 

در پیام توئیتری ترامپ در این خصوص آمده است: فرماندار جمهوری‌خواه جورجیا از راستی آزمایی امضاها که به ما یک پیروزی آسان می‌دهد خودداری می‌کند. این آدم چه مشکلی دارد؟ او چه چیزی را پنهان می‌کند؟

 

این در حالیست که فرماندار ایالت جورجیا در آمریکا پیشتر درخواست رئیس جمهور این کشور برای برگزاری یک نشست ویژه با حضور قانونگذاران ایالتی جهت ابطالِ پیروزی «جو بایدن» در این ایالت را رد کرد.

 

ایالت جورجیا بار دیگر جو بایدن را پیروز انتخابات اعلام کرد

فرمانده ایالت جورجیا در آمریکا امروز (دوشنبه) اعلام کرد که نتایج بازشماری آراء در این ایالت بار دیگر «جو بایدن» را پیروز انتخابات اعلام می‌کند.

 

به گزارش شفقنا، به نقل از لبنان ۲۴، تیم انتخاباتی جو بایدن با بیان این خبر به نقل از فرماندار جمهوری خواه جورجیا، از شکست دوباره ترامپ در این ایالت خبر داد.

 

اعلام نهایی پیروزی بایدن در این ایالت در حالی است که در روزهای گذشته تنش کلامی میان ترامپ و فرماندار این ایالت اوج گرفته بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------