گروه‌های مقاومت عراق از آغاز مبارزه مسلحانه برای اخراج اشغالگران خبر دادند



گروه‌های مقاومت عراق,اخبار بین الملل,خبرهای بین الملل
گروه‌های مقاومت عراق اعلام کردند که با بی نتیجه ماندن همه ابزارها برای بیرون کردن نظامیان اشغالگر از خاک این کشور، گروه‌های مقاومت در مرحله جدید، اشغالگران و پایگاه‌هایشان و نه نهادهای دیپلماتیک را در هر نقطه از عراق هدف می‌گیرند.

به گزارش فارس به نقل از رسانه های عراقی، هیأت هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق در بیانیه‌ای تأیید می‌کند که عملیات مقاومت علیه نیروهای اشغالگر و پایگاه‌های آن بوده و خواهد ماند و نمایندگی‌های دیپلماتیک را هدف قرار نخواهد داد.

 

هیأت هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق شامگاه پنجشنبه در بیانیه‌ای تأکید کرد که گروه‌های مقاومت مرحله جدیدی از مقاومت را پیش رو دارند که در آن سلاحشان در هر نقطه از خاک وطن به سمت نیروهای اشغالگر و پایگاه‌های آن نشانه می‌رود و مقاومت در این خصوص از حق شرعی، ملی و حمایت مردمی برخوردار است.

 

در بیانیه این نهاد آمده است: «مقاومت عراق یک تصمیم عراقی است و انتخاب آن انتخاب مردم عراق است و تا آزادسازی عراق از لوث اشغالگران با همین گزینه تحت هر شرایط و هزینه‌ای ادامه خواهد داد» .

 

هیأت هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق تاکید کرد: «واضح است که هر طرفی که به عنوان مانعی در برابر مسیر مقاومت و انتخاب همیشگی آن در مقابله با اشغالگران و بیرون راندن آنها قرار گیرد، آن طرف، خیانتکاری مزدور یا ذلیل، بزدل و تسلیم است و این حق مقاومت است و بلکه وظیفه آن است که به چنین طرف‌هایی توجه نکند و بلکه آنها را از کارشکنی در ضربات مقاومت علیه اشغالگران بازدارد».

 

بر اساس این بیانیه، پس از بی نتیجه ماندن همه ابزارهایی که دیگران برای بیرون کردن اشغالگران روی آن حساب باز کرده بودند، مقاومت، رویارویی را تنها گزینه ضامن آزادی، شرافت و عزت عراق می‌داند.

 

هیأت هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق اخیرا هم با صدور بیانیه‌ای ضمن انتقاد از حضور آمریکا در عراق و حمله اخیر آمریکا به نیروهای الحشد الشعبی در مرز عراق با سوریه تاکید کرد:«توجیهات واهی برای مشروعیت بخشی به حضور غیرقانونی نظامیان اشغالگر آمریکایی در خاک عراق وجود دارد».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------