آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

بایدن بسته کمک کرونایی به ارزش ۱.۹ تریلیون دلار را امضا کرد



جو بایدن,اخبار بین الملل,خبرهای بین الملل
رئیس جمهور آمریکا بسته محرک اقتصادی جدید این کشور برای غلبه بر تاثیرات ناشی از بیماری همه گیر کرونا به ارزش ۱.۹ تریلیون دلار را امضا کرد و این لایحه را تبدیل به قانون کرد.

به گزارش تسنیم، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، روز پنجشنبه بسته محرک اقتصادی جدید این کشور برای غلبه بر تاثیرات ناشی از بیماری همه گیر کرونا به ارزش 1.9 تریلیون دلار را امضا کرد و این لایحه را تبدیل به قانون کرد.

 

شبکه های خبری آمریکا این رویداد را به صورت زنده در کاخ سفید پخش کردند.

 

بایدن هنگام امضای این بسته کمک کرونایی گفت: این قانون تاریخی در مورد بازسازی ستون فقرات این کشور است و به مردم این کشور، افراد شاغل، طبقه متوسط جامعه و افرادی که این کشور را ساخته اند فرصتی برای مبارزه می دهد.

 

این لایحه قبلاً در کنگره آمریکا تصویب شده بود. این طرح مبتنی بر برنامه بایدن برای غلبه بر تبعات اقتصادی همه گیری است. این بسته حدود 400 میلیارد دلار به طور مستقیم برای مبارزه با بیماری کووید_19 اختصاص داده است.

 

در همین حال، حدود یک تریلیون دلار برای کمک به آمریکایی ها در نظر گرفته شده است و مابقی برای تحریک اقتصاد ملی هزینه می شود.

 

برآوردهای اولیه صندوق بین المللی پول نشان می دهد که اقدامات جدید دولت ایالات متحده می تواند تولید ناخالص داخلی این کشور را در سه سال آینده 5 تا 6 درصد افزایش دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------