نخستین تصویر الکسی ناوالنی پس از پایان اعتصاب غذا | منتقد پوتین به دادگاه برگشت



الکسی ناوالنی،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
الکسی ناوالنی، سرسخت‌ترین و سرشناس‌ترین منتقد و دشمن کاخ کرملین چند روز پس از پایان دادن به اعتصاب غذای خود در زندان بار دیگر در دادگاه محاکمه شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز، گرچه ناوالنی ۴۴ ساله به شکل ویدئویی در دادگاه شرکت کرده بود اما از همان تصاویر هم می‌شد تاثیر اعتصاب غذا را در چهره و اندام او دید. ضمن اینکه سر تراشیده هم او را لاغرتر از همیشه نشان می‌داد.

 

ناوالنی برای گذراندن حکم دو سال و نیم حبس به یکی از بدنام‌ترین زندان‌های روسیه نزدیک مسکو منتقل شده است. او اوایل ماه مارس در اعتراض به وضعیت بد خود در زندان و نداشتن مراقبت‌های پزشکی لازم از خوردن و آشامیدن پرهیز و حدود یک هفته پیش اعلام کرد به تدریج به اعتصاب غذا پایان می‌دهد.

 

نظام قضایی روسیه همزمان با حضور ناوالنی در زندان شرایط ادامه فعالیت را برای هواداران و همکاران او در بخش‌ها و شهرهای مختلف بسیار سخت و تنگ کرده است. با غیر قانونی اعلام شدن بنیاد ضدفساد ناوالنی به حکم یک دادگاه مسکو، این بنیاد عملا دیگر امکان و اجازه فعالیت حتی در فضای مجازی ندارد.

 

اگر دادگاه فعالیت شبکه پویش ضد فساد ناوالنی را غیر قانونی اعلام کند، دسترسی اعضای این پویش به حساب‌های بانکی مسدود می‌شود و به این ترتیب علاوه بر زندانی شدن مخالفان ولادیمیر پوتین، تمام دارایی‌های آنها به دولت روسیه می‌رسد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------