نتانیاهو قدرت را به بنت واگذار کرد/ نخست‌وزیر سابق اسرائیل: این دولت خطرناک را ساقط می‌کنیم



نتانیاهو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی امروز، دوشنبه در جریان نشستی که فقط نیم ساعت طول کشید، ماموریت خود را به جانشینش یعنی نفتالی بنت واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش شبکه الجزیره، نه بیانیه‌ای از دفتر نخست‌وزیر صادر و نه تصاویری از این نشست منتشر شد.

 

براساس گزارش رسانه‌های عبری، در دفتر نخست‌وزیری جلسه‌ای مشترک بین نفتالی بنت، نخست‌وزیر جدید و نتانیاهو برگزار شد.

 

طبق این گزارش، نشست تنها نیم ساعت طول کشید و نتانیاهو در جریان آن بنت را از امور مهم که باید حل شوند، مطلع ساخت. هیچ بیانیه‌ای هم از این نشست منتشر نشد. 

 

پیشتر رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده بودند، نتانیاهو هرگز در مراسم نمادین واگذاری قدرت شرکت نخواهد کرد و این به دلیل نارضایتی‌اش از واگذاری قدرت به بنت است.

 

دولت رژیم صهیونیستی به ریاست بنت پس از کسب رای اعتماد از پارلمان با ۶۰ رای موافق مقابل ۵۹ رای و یک رای ممتنع سوگند یاد کرد.

 

صبح امروز هم اعضای دولت جدید با رئیس این رژیم عکس یادگاری گرفتند.

 

***

 

نتانیاهو: این دولت خطرناک را ساقط می‌کنیم

بنیامین نتانیاهو، به عنوان رئیس حزب لیکود و رهبر اپوزیسیون نشستی ویژه با حزب شاس، یهدوت هتوراه و صهیونیست دینی برگزار کرد.

 

او در ابتدای این جلسه گفت: آنچه ائتلاف مقابل را یکجا جمع کرده انزجار است و در اسرع وقت دولت فریبکاری خطرناک را ساقط خواهم کرد.

 

نتانیاهو افزود: ما اپوزیسیون قوی داریم که نظیر نداشته. ما منسجم هستیم تا دولت چپ‌گرا را ساقط کنیم. از شش کرسی اقدام فریبکاری انجام گرفت از راست به چپ توانست فریبکاری کند و دولت موقت را تشکیل دهد اما هرگز بیشتر از این نخواهد شد.

 

رهبر لیکود تصریح کرد، می‌خواهد نمونه شخصی باشد. او به همکاری با لیست مشترک در مخالفان اشاره کرد و گفت: ما هر روز نشست فراکسیون را برگزار می‌کنیم و نیاز به جمع کردن هر مخالفی داریم.

 

او افزود: می‌توانیم آنها را ساقط کنیم. اما باید با اراده آهنی کار کنیم. نتانیاهو خواستار اجتناب از اختلافات در جبهه مخالفان شد و گفت: تلاش ما برای این هدف است اگر اختلاف داخلی داشته باشیم به هیچ هدفی نمی‌رسیم لذا می‌خواهم شلیک به خارج باشد، اسرائیل را نجات خواهیم داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------