آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

سازمان ترامپ به ۱۵ سال کلاهبرداری مالیاتی و جعل سوابق تجاری متهم شد



ترامپ،اخبار بین الملل،خبرهای بین المللسازمان ترامپ رئیس جمهوری تندروی سابق آمریکا و "آلن ویسلبرگ" مدیر مالی آن به ۱۵ سال کلاهبرداری مالیاتی و جعل سوابق تجاری متهم شدند.
سازمان ترامپ رئیس جمهوری تندروی سابق آمریکا و "آلن ویسلبرگ " مدیر مالی آن به ۱۵ سال کلاهبرداری مالیاتی و جعل سوابق تجاری متهم شدند.

به گزارش ایرنا، رسانه های آمریکایی پس از حضور مدیر مالی سازمان ترامپ در دادگاه گزارش دادند این سازمان و مدیر مالی آن متهم هستند که از سال ۲۰۰۵ به طور حساب شده‌، با تخلفات مالیاتی از پرداخت مناسب مالیات خودداری و مزایا و حقوق ثبت نشده به مدیران این سازمان اعطا کرده اند.

 

شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد مدیر مالی سازمان ترامپ همچنین متهم است ۱.۷۶ میلیون دلار از درآمد خود از جمله کرایه یک آپارتمان در منهتن ، پرداخت اجاره بهای دو دستگاه مرسدس بنز و شهریه برای اعضای خانواده را اعلام نکرده است.

 

در کیفرخواست علیه سازمان ترامپ بیان شده است که بالاترین سطوح مدیریتی این سازمان به طور حساب شده از این سازمان سود برده‌اند و حقوق و دستمزد خود را افزایش داده‌اند در حالی که مالیات ایالتی و فدرال را نپرداخته‌اند.

 

دونالد ترامپ در این پرونده متهم نشده است اما تحقیقات ادامه دارد و دادستان‌ها گفته‌اند او برخی از چک‌های مزایا را که در این پرونده مطرح هستند ، امضا کرده است.

 

این کیفرخواست ممکن است انجام معاملات جدید ، گرفتن وام بانکی و آوردن پول جدید به تجارت پراکنده و بدهکار ترامپ را دشوارتر کند.

 

سازمان ترامپ در صورت محکومیت مجبور به پرداخت جریمه ای معادل دو برابر مالیات پرداخت نشده یا ۲۵۰ هزار دلار خواهد شد و ممکن است مجبور به تغییر نحوه فعالیت خود باشد. اما حتی در صورت عدم وجود محکومیت ، کیفرخواست می تواند مشکلاتی ایجاد کند.

 

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز در این زمینه نوشته است برند ترامپ از سخنان و مواضع تفرقه افکنانه وی آسیب دیده است که مهمترین آن اتهاماتی است که برای حمله خونین به کنگره در ششم ژانویه به او وارد شده است.

 

این رسانه آمریکایی  در اوایل سال جاری گزارش داد که قیمت آپارتمان در بسیاری از ساختمانهایی که مجوز استفاده از نام ترامپ را صادر کرده اند ، به شدت کاهش یافته است. به گفته کارگزاران برخی از خریداران بالقوه حتی از مشاهده آپارتمان در ساختمانهایی که نام ترامپ روی آن است ، خودداری می کنند.

 

دادستانی نیویورک طی دو سال گذشته تحقیقاتی را در خصوص سازمان دونالد ترامپ آغاز کرده و این نخستین پرونده در این زمینه است.

 

به گزارش سی ان ان، از اواخر سال گذشته ، دادستان ها با همکاری عروس سابق مدیر مالی سازمان ترامپ به نام "جنیفر وایسلبرگ " این مدارک را جمع آوری کرده اند.

 

وکیل وی به سی.ان.ان گفته است او جعبه سوابق مالی را تحویل داده و چندین بار با بازرسان دیدار کرده است.

 

اسناد طلاق جنیفر وایسلبرگ از پسر آلن ویسلبرگ نشان می دهد هزاران دلار برای ماشین ، اجاره ، شهریه ، قبض پزشکی و هزینه های بیشتر از آلن وایسلبرگ به خانواده پسرش پرداخت شده است.

 

کیفرخواست ویسلبرگ می تواند فشار بیشتر به او برای همکاری با دادستان ها در تحقیقات گسترده ترامپ، شرکت و مدیران آن را تشدید کند؛ نتیجه ای که دادستان ها ماه ها به دنبال آن بودند اما وی آن را رد می کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------