گلزنی رئیس جمهور فرانسه در یک بازی خیریه فوتبال/ تصاویر



مکرون در بازی فوتبال خیریه،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
"امانوئل مکرون" رئیس جمهور فرانسه که چشم به انتخابات سال آینده در این کشور دارد، کفش و لباس فوتبالی پوشید و عنوان بازیکن در یک بازی خیریه شرکت کرد و از روی نقطه پنالتی گل زد.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، مکرونِ 43 ساله پس از گپ و گفت با "بریژیت" همسرش به "مارسل دسایی" بازیکن سابق تیم ملی فرانسه و "آرسن ونگر" سرمربی سابق تیم آرسنال انگلستان که مربیگری دو تیم مسابقه خیریه را برعهده داشتند، لبخند زد و داخل زمین فوتبال شهر "پواسی" شد.

 

این بازی خیریه به منظور جمع‌آوری پول برای بنیاد بیمارستان‌های فرانسه در شهر "پواسی" در نزدیکی پاریس برگزار شد. مکرون در برابر تیمی متشکل از کارکنان بیمارستان "Saint-Germain-en-Laye" شهر پواسی بازی کرد.

 

مکرون در بازی فوتبال خیریه،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

اولین "پا به توپ" شدن مکرون تشویق هواداران و تماشاچیان را برانگیخت. ورود او باعث شد تا بازیکنان تیم حریف که به خوبی پیش‌روی می‌کردند، عقب بکشند و مکرون فضای بیشتری داشته باشد.

 

گل مکرون که 10 دقیقه پس از شروع نیمه اول بازی زده شد، نتیجه بازی را 1-1 مساوی کرد.

 

در این بازی خیریه پیشکسوتانی مانند "رابرت پیرس" ستاره سابق تیم ملی فرانسه و تیم باشگاهی آرسنال حضور داشتند. رقبای آنها نیز کادر درمان بیمارستان شهر پواسی و مبارزان خط مقدم در نبرد با کرونا بودند.

مکرون در بازی فوتبال خیریه،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

 

تصاویری از بازی و پنالتی مکرون در کانال‌های خبری پخش شد.

 

درآمد حاصل از این بازی و فروش 3 هزار بلیط آن به یک موسسه خیریه در بیمارستان شهر پواسی اختصاص یافت. این موسسه تحت مدیریت بریژیت مکرون همسر رئیس جمهور فرانسه است.

 

مکرون تنها رهبر جهان نیست که به منظور جلب توجه هواداران به قدرت ورزش تکیه می‌کند. "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهور ترکیه نیز پیشتر در فضای زمین فوتبال دیده شده و "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه نیز بارها در لیگ های آماتور هاکی روی یخ حاضر شده است.

 

مکرون در بازی فوتبال خیریه،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------