آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

ترامپ: از افغانستان خارج نشدیم، تسلیم شدیم



ترامپ،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
رئیس جمهور سابق آمریکا خروج از افغانستان را تسلیم شدن توصیف کرد و بر ادعاهای خود درباره تقلب در انتخابات سال گذشته اصرار کرد.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا روز پنجشنبه در ویدئویی به مناسبت سالگرد انتخابات جنجالی ۲۰۲۰ بر ادعای تقلب در آن تأکید کرد و از دولت جدید این کشور انتقاد کرد.

 

ترامپ در ویدئویی که توسط «لیز هرینگتون» سخنگوی او در توئیتر منتشر شد مدعی شد:‌‌ «از همه میهن‌‌پرستان در آریزونا به خاطر کار فوق‌العاده‌ای که انجام دادند و آن همه تخلف و کلاه‌برداری و بی‌نظمی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را گزارش کردند تشکر کنم».

 

رئیس جمهور آمریکا درباره شکست خود در این انتخابات گفت:‌ «روز بسیار غم‌انگیزی برای کشورمان بود. انتخابات غم‌انگیزی بود. بعد از آن اتفاقاتی رخ داد که بسیار بد هستند».

 

ترامپ در ادامه گفت:‌ «به مرزها نگاه کنید، به اقتصاد نگاه کنید، به تورم نگاه کنید، به خروج از افغانستان نگاه کنید که بسیار رقت‌انگیز بود. این حتی خروج نبود، تسلیم شدن در برابر کسانی بود که حتی سلاح نداشتند و هشتاد و پنج میلیارد دلار و سیزده سرباز از دست دادیم و بسیاری به‌شدت زخمی شدند».

 

او در ادامه گفت: «صدهانفر در طول این به‌اصطلاح خروج کشته شدند. فکر می کنم هرگز در تاریخ کشورمان پایین‌تر از این نقطه قرار نگرفته‌ایم».

 

ترامپ خطاب به مخاطبانش مدعی شد: «اما گزارش معتبر انتخابات در آریزونا که وقت و تلاش و منابع زیادی صرف آن کردید تمام تخلفات و بی‌نظمی‌ها را نشان داد. این تلاش‌ها  ادامه پیدا خواهد کرد».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------