بنت: کشته شدن خبرنگار الجزیره کار فلسطینی‌ها بود!



نفتالی بنت،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
نخست وزیر صهیونیستی در واکنش به کشته شدن خبرنگار شبکه الجزیره مدعی شد که شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد افراد مسلح فلسطینی با شلیک بی هدف باعث کشته شدن این خبرنگار شدند!

به گزارش ایسنا به نقل از آناتولی، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، امروز(چهارشنبه) مدعی شد که مقامات فلسطینی آغاز تحقیقات مشترک در رابطه با کشته شدن شیرین ابو عاقله، خبرنگار شبکه قطری الجزیره را رد می‌کنند.

 

بنت در بیانیه‌ای گفت: اسرائیل از فلسطینی‌ها خواسته است که بر اساس اسناد و اطلاعات موجود برای دستیابی به حقیقت، کالبد شکافی مشترک و تحقیقات مشترک انجام دهند، اما فلسطینی‌ها تا این لحظه از پذیرفتن این کار خودداری می‌کنند.

 

وی ادعا کرد: بر اساس اطلاعاتی که در حال حاضر در اختیار داریم، احتمال تیراندازی بی هدف از سوی افراد مسلح فلسطینی وجود دارد و آنها عامل مرگ تاسف بار این خبرنگار هستند!

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این بیانیه همچنین مدعی شد: "از افراد مسلح فلسطینی فیلمبرداری شد که می‌گفتند ما به یک سرباز در حالی که روی زمین دراز کشیده بود تیراندازی کردیم، این درحالی است که به هیچ سرباز اسرائیلی آسیبی نرسیده و این احتمال را افزایش می‌دهد که آنها بودند که مسبب مرگ شیرین ابوعاقلی شده‌اند."

 

این درحالی است که دادستانی فلسطین اعلام کرده این پرونده را جهت انجام تحقیقات شفاف به دادگاه کیفری بین الملل می‌برد.

 

وزارت بهداشت فلسطین پیشتر در بیانیه‌ای خبر از کشته شدن خبرنگار الجزیره در شهر جنین بواسطه مورد هدف قرار گرفتن با گلوله‌ پلاستیکی نیروهای رژیم صهیونیستی خبرداده بود.

 

همچنین براساس این بیانیه، علی الصمودی، خبرنگار روزنامه القدس نیز از ناحیه کمر مورد هدف قرار گرفت و در حال حاضر در بیمارستان است.

 

شبکه الجزیره به دنبال کشته شدن خبرنگار خود در بیانیه‌ای اعلام کرد که کشته شدن شیرین ابو عاقله را بشدت محکوم می‌کند و خواستار محاکمه عاملین و پاسخگویی رژیم صهیونیستی نسبت به این جنایت فجیع در دادگاه‌های بین المللی شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------