تهدید نتانیاهو به عملیات نظامی گسترده در غزه



اخبار,اخبار بین الملل,نتانیاهو
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به انجام عملیات نظامی گسترده در نوار غزه تهدید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه دولت گفت: به رسمیت شناخته شدن از سوی آمریکا مهم‌ترین مسئله است و ما نمی‌خواهیم در این باره ریسک کنیم. ما در آستانه ترسیم نقشه‌های میدانی مرزهای اسرائیل براساس طرح دونالد ترامپ هستیم.

 

وی گفت: ما اجازه هیچ گونه تجاوزی نمی‌دهیم و به جهاد اسلامی و حماس پیشنهاد می‌کنیم که از ترور بهاء ابوالعطا، فرمانده جهاد درس عبرت بگیرند. ما آماده هرگونه سناریویی هستیم. همه چیز را فاش نمی‌کنم اما آماده عملیات کوبنده علیه غزه هستیم.

 

نتانیاهو گفت: ما به حمایت آمریکا برای اجرای قانون اسرائیل در غور اردن و شمال بحرالمیت و تمامی شهرک‌های یهودی‌نشین در کرانه باختری دست خواهیم یافت. اعمال حاکمیت اسرائیل بر این مناطق پاکسازی دقیق این اماکن را می‌طلبد. کادر اسرائیل که به این مأموریت مکلف شده بود فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در اراضی اشغالی نسبت به الحاق هرگونه اراضی فلسطینی هشدار داده و تأکید کرده بود که چنین اقدامی طرح آمریکا را در معرض خطر قرار می‌دهد.

 

وی گفت: اسرائیل برای اتمام ترسیم نقشه‌های میدانی تلاش می‌کند و هرگونه فعالیتش قبل از پایان مذاکرات طرح ترامپ را در معرض خطر قرار می‌دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------