نتانیاهو: وارد رفح خواهیم شد



نتانیاهو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه به شهر رفح غزه حمله خواهد کرد، مدعی شد با پیروزی در جنگ غزه فقط کمتر از ۲ ماه فاصله دارد.

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در مصاحبه با مجله پولیتیکو با اشاره به حمله زمینی احتمالی ارتش این رژیم به شهر رفح واقع در جنوب غزه گفت: ما وارد رفح خواهیم شد و خط قرمز ما تکرار نشدن حمله ۷ اکتبر است‌.

 

وی مدعی شد: جنگی که شروع کردیم رو به پایان هست تنها کمتر از دو ماه دیگر با پیروزی فاصله داریم این جنگ را بین ۴ الی ۶ هفته به سرانجام می‌رسانیم.

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این مصاحبه افزود هیچ پیشرفتی در مذاکرات آتش‌بس نمی‌بیند و بدون آزادی اسرا آتش‌بسی وجود نخواهد داشت.

 

نتانیاهو مدعی شد اکثریت قاطع صهیونیست‌ها پس از ۷ اکتبر نمی‌خواهند کشور فلسطین تشکیل شود.

 

وی بار دیگر ادعا کرد شهروندان صهیونیستی را چه از طریق نظامی یا دیپلماتیک به خانه هایشان در شمال فلسطین اشغالی باز می‌گرداند.

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین شیوع گسترده گرسنگی در نوار غزه را نادیده گرفت که بر اثر آن تاکنون ۲۵ فلسطینی شهید شده‌اند و مدعی شد: قحطی در غزه وجود ندارد.

 

وی با اشاره به ایجاد کریدور دریایی توش اتحادیه اروپا و آمریکا جهت انتقال کمک‌های انسانی به نوار غزه گفت ارسال کمک از طریق دریا به غزه ایده او بوده است.

 

در همین زمینه روزنامه «یدیعوت آحارونوت» به نقل از یک مقام ارشد نوشت نتانیاهو ۲۲ اکتبر ایده انتقال کمک‌ها از دریا را به «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا مطرح کرده بود.

 

این روزنامه در ادامه نوشت نتانیاهو ۳۱ اکتبر گذشته همین ایده را نزد رئیس جمهور قبرس مطرح کرده بود.

 

به نوشته این روزنامه، نتانیاهو ۱۹ ژانویه هم ایده تشکیل تیم تفتیش کمک‌ها در قبرس را به بایدن پیشنهاد کرده بود.

 

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است جنگ در شهر خان‌یونس ظرف چند روز تا یک هفته پایان خواهد یافت‌.

 

ارتش این رژیم ادعا کرد عملیات انهدام تیپ خان یونس را کامل کرده است و نیروهای ویژه برای جستجوی اسرای صهیونیستی و رهبران حماس باقی خواهند ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------