بیانیه تهدیدآمیز عربستان درباره حمله انصارالله به امارات



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
وزارت خارجه عربستان در حمایت از امارات، حمله امروز، دوشنبه به فرودگاه ابوظبی را محکوم کرد و افزود، این انفجارها علیه فرودگاه "حمله‌ای تروریستی" هستند.

به گزارش روسیا الیوم، وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: با شدیدترین عبارات این حمله "تروریستی" را محکوم می‌کنیم که فرودگاه ابوظبی در کشور امارات برادر را هدف گرفت. این حمله منجر به تلفاتی شد و ریاض تمام قد در کنار امارات برادر در برابر تمام تهدیدها علیه امنیت و ثبات آن ایستاده است.

 

این وزارتخانه مدعی شد: این اقدام از سوی حوثی‌ها انجام گرفت و تاکیدی بر خطر این گروه "تروریستی" است که تهدیدی علیه امنیت و ثبات کل منطقه و جهان هستند!

 

این وزارتخانه افزود: به مقابله با تمام تلاش‌های شبه نظامیان حوثی از طریق رهبری نیروهای ائتلاف عربی در یمن ادامه خواهیم داد.

 

 ترکیه حملات پهپادی به ابوظبی را محکوم کرد

وزارت امور خارجه ترکیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات پهپادی به ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی را که امروز ۱۷ ژانویه رخ داد، محکوم می‌کنیم.

در بیانیه یادشده آمده است: از خداوند برای قربانیان این حملات طلب رحمت کرده و به خانواده‌های آنها، مردم و دولت امارات متحده عربی تسلیت می‌گوییم.

 

قطر هم حمله حوثی ها به فرودگاه ابوظبی را محکوم کرد و هدف‌گیری تاسیسات غیرنظامی را «اقدامی تروریستی» دانست.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------