آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

سازمان ملل: داعش در تلاش برای حمله به اروپا با سوء‌استفاده از وضعیت اوکراین است



سازمان ملل ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
سازمان ملل نسبت به سوء استفاده داعش از وضعیت جنک در اوکراین برای حمله به اروپا هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر ورونکوف، معاون دبیرکل سازمان ملل و رئیس دفتر مبارزه با تروریسم این سازمان اعلام کرد که تروریست‌های داعش در تلاش هستند تا از اوضاع اوکراین برای حمله به اروپا سوء‌استفاده کنند.

 

ورونکوف خاطرنشان کرد که "داعش از حامیان خود می‌خواهد تا با سوءاستفاده از وضعیت جنگ در اوکراین، حملاتی را در اروپا سازماندهی کنند."

 

وی ادامه داد: اگرچه حضور و فعالیت فعال (تروریست‌های افراطی‌) عمدتاً و به شکل اصلی در جوامع متاثر از درگیری‌های خشونت‌آمیز مشاهده می‌شود، اما داعش و تروریست‌های وابسته به این گروه دنبال تحریک حملات در مناطق دیگر به منظور ایجاد ترس و قدرت‌نمایی هستند.

 

معاون دبیرکل سازمان ملل خاطرنشان کرد: تروریست‌های داعش در تلاش هستند تا از کاهش محدودیت‌های کرونایی و درگیری در اوکراین برای تحقق اهداف خود سوء‌استفاده کنند.

 

جنگ در اوکراین از 25 فوریه گذشته با عملیات ویژه ارتش روسیه آغاز شد و از آن زمان کشورهای غربی و در راس آن آمریکا در تلاش برای به شکست کشاندن روسیه در این جنگ و منزوی کردن آن در جهان، به پمپاژ سلاح و انواع تجهیزات جنگی به اوکراین ادامه می‌دهند؛ تسلیحاتی که گفته می‌شود بخش عظیمی از آن روانه بازارهای سیاه در خاورمیانه و دیگر مناطق درگیری می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------