آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

پیام محرمانه تل آویو به حماس: به دنبال تشدید تنش نیستیم



رژیم صهیونیستی,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
شبکه ۱۳ عبری فاش کرد، پس از تهدیدهای مقاومت فلسطین در نوار غزه مبنی بر حمله به رژیم صهیونیستی در صورت اجازه به برگزاری راهپیمایی پرچم در روز یکشنبه، دولت صهیونیستی از طریق مصر و قطر پیامی محرمانه به جنبش مقاومت اسلامی (حماس) ارسال کرده است.

به گزارش ایسنا، اور هیلر، تحلیلگر امور نظامی در کانال ۱۳ عبری، به نقل از منابع عالیرتبه در دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی گفت، دولت اسرائیل از طریق سرویس اطلاعات مصر و محمد العمادی، نماینده قطر در غزه پیامی به حماس در غزه ارسال کرد.

 

این تحلیلگر نوشت، از متن پیام مشخص می‌شود که دولت اسرائیل علاقه‌ای به تشدید تنش با (حماس) ندارد و به دنبال انجام عملیات نظامی علیه نوار غزه نیست. در این پیام محرمانه تاکید شده است که هیچ چیزی در راهپیمایی پرچم‌ اسرائیل که یکشنبه هفته آینده، ۲۹ ماه جاری برگزار می‌شود، تغییر نخواهد کرد و این راهپیمایی بر وضعیت موجود شهر قدس تأثیری ندارد.

 

همچنین رژیم صهیونیستی در نامه خود به حماس توضیح داده است که این به هیچ وجه به معنای ترس رژیم اشغالگر از تهدید مقاومت فلسطین نیست، بلکه منابع تاکید کردند که این رژیم از نظر نظامی آماده پاسخ به فلسطینی‌ها در صورتی است که مقاومت با شلیک موشک به سمت جنوب اراضی اشغالی شلیک کند.

 

در این نامه همچنین به حماس هشدار داده شده است که به هیچ یک از سازمان های کوچک (منظور جهاد اسلامی است) اجازه شلیک موشک را ندهد، زیرا دولت اشغالگر  آن را از چشم حماس خواهد دید و فقط حماس مسئول شلیک موشک‌ها است.

 

این منابع مدعی شدند، سامانه گنبد آهنین هم اکنون آماده رهگیری موشک‌های مقاومت از نوار غزه است و ارتش اسرائیل آماده است تا ضربات دردناکی به حماس وارد کند.

 

این منابع افزودند، این تهدید به معنای این نیست که اسرائیل به دنبال تشدید تنش و تجاوز به نوار غزه، همچون سال گذشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------