میشل اوباما، ترامپ را به یک "پدر مطلقه" تشبیه کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , همسر باراک اوباما
بانوی نخست سابق آمریکا به انتقاد از رئیس جمهوری آمریکا پرداخت و وی را به یک "پدر مطلقه" توصیف کرد که اتهاماتی علیه وی مطرح شده است. 

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، میشل اوباما، همسر باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا با کنار هم قرار دادن نحوه عملکرد دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با دولت شوهرش، از بابت تصمیم ترامپ در تغییر اساسی میراث ریاست جمهوری اوباما اظهار ناامیدی کرد و ادامه داد: تصمیمات ترامپ درباره خدمات درمانی مرا به شدت عصبانی کرد.

 

میشل اوباما در جریان یک مصاحبه طولانی که روز یکشنبه و درباره کتاب "شدن" در لندن انجام شد، بدون ذکر نامی از ترامپ چندین بار به انتقاد از عملکرد وی پرداخت و گفت: برای هرکسی که با باراک اوباما مشکل دارد، باید بگویم که ابتدا فکر کنید که ما با چه کسی مشکل داریم. هرگز هیچ شکایتی وجود نداشته است.

 

وی آمریکا در دوران ریاست جمهوری ترامپ را به یک نوجوان تشبیه کرد و ادامه داد: ما از یک خانواده جدا شده می‌آییم و تا حتی ناامید هستیم. برخی اوقات شما شنبه و یکشنبه‌های خود را با یک پدر مطلقه می‌گذرانید. تا حدی احساس شادی دارید اما بعداً بیمار می‌شوید. این دقیقاً همان حالتی است که امروز آمریکا گرفتارش شده است. ما با یک پدر مطلقه زندگی می‌کنیم.

 

میشل اوباما که ۲۷ سال است با باراک اوباما ازدواج کرده گفت که پیش از ورود به کاخ سفید بسیار متفاوت بود و خودشان را یک خانواده عادی توصیف کرده که پس از ورود به واشنگتن هرگز زمانی برای تطبیق با فضای تأیید شده سیاسی نداشتند.

 

وی ادامه داد: ما همیشه خودمان بودیم. ریاست جمهوری هرگز خود شما را تغییر نمی‌دهد بلکه این که شما چه کسی هستید را آشکار می‌کند. این دقیقاً مثل شنا کردن در یک اقیانوس با امواج بزرگ است. اگر شناگر قابلی نباشید، نمی‌توانید در میانه یک موج عظیم شنا کردن را یاد بگیرید.

 

میشل اوباما که دو سال قبل به همراه همسر و دو دخترش کاخ سفید را ترک گفته، همچنین گفته که تردیدی در این نداشته که در کتابش که بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش رفته، درباره ترامپ صحبت کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------