آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

وضع تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائيل و اوکراین

قانونگذاران آمریکایی پس از حمله موشکی و پهپادی تهران به اسرائیل، در بسته کمک مجلس نمایندگان برای اوکراین و اسرائیل و دیگر متحدان این کشور،…

ترکیه: تحمل ادامه حملات به ادلب برای ما غیرممکن است



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,وزیر امور خارجه ترکیه
وزیر امور خارجه ترکیه تحمل ادامه حملات به ادلب را غیرممکن دانست و تاکید کرد که پاسخ "حمله" نظام سوریه را داده و از این به بعد نیز خواهیم داد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، مولود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه در دیدار نمایندگان کشورهای آسیایی در آنکارا گفت: «تحمل ادامه حملات به ادلب برای ما غیرممکن است. پاسخ "تعدی" نظام سوریه را داده و از این به بعد نیز خواهیم داد».

 

وزیر امور خارجه ترکیه در ادامه لفاظی‌هایش مدعی شد: «گستاخی نظام اسد افزایش یافته است. برای جلوگیری از این رفتار رژیم اسد با روسیه در تماس هستیم. این کشور وظیفه مهمی در این زمینه دارد. بهانه روسیه مبنی بر اینکه "نمی‌توانیم رژیم اسد را کاملا کنترل کنیم"، پذیرفتنی نیست. روند آستانه و سوچی کاملا از بین نرفته اما مختل شده است».

 

چاووش‌اوغلو از سوی دیگر درباره اقدامات ترکیه در مقابل شیوع ویروس کرونا ضمن عرض تسلیت به مقامات چینی گفت: طرفین در این زمینه همکاری دارند و برای بازگرداندن شهروندان چین در ترکیه تلاش می‌کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------