آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

«پت بوته جج» از ادامه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کناره گیری کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
یک منبع کارزار انتخاباتی پت بوته جج که در انتخابات دو ایالت اول پیشتاز رقابتهای درون حزبی دموکراتها بود گفته است وی از ادامه انتخابات کناره گیری کرده است. 

به گزارش فارس به نقل از آسوشیتدپرس، پت بوته جج نامزد انتخابات درون حزبی دموکراتها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 از ادامه رقابتها انصراف داد. 

 

این در حالیست که در انتخابات دو ایالت اول بوته جج از برنی سندرز و جو بایدن پیش افتاده بود و بسیاری وی را پدیده احتمالی انتخابات درون حزبی می‌دانستند. 

 

با این حال وی در انتخابات در دو ایالت اخیر در کارولینای شمالی و نوادا چندان موفق نبود و در حال حاضر بعد از سندرز و بایدن در جایگاه سوم از نظر کسب آرای وکلای انتخاباتی برخوردار است. 

 

این خبر هنوز به طور رسمی از سوی کارزار انتخاباتی وی اعلام  نشده است اما دستیار وی گفته است یکشنبه شب به وقت محلی وی رسما این موضوع را اعلام خواهد کرد. 

 

فرآیند انتخابات درون‌حزبی که از سه هفته پیش با رأی‌گیری در ایالت آیووا آغاز شد، باید نهایتاً تا ژوئن ۲۰۲۰ در تمام ۵۰ ایالت آمریکا برگزار شود تا سرانجام در اواسط آن ماه در جلسه «مجمع ملی حزب دموکرات» نامزد این حزب برای رقابت با ترامپ انتخاب و معرفی شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------