آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد دولت بایدن قصد مجهز کردن تل آویو به سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار را دارد. به گزارش ایسنا،…

جو بایدن اتهام تعرض جنسی به کارمند سابق دفترش را رد کرد: هرگز چنین اتفاقی نیافتاده



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,جو بایدن
جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری این ادعا که تقریبا ۳۰ سال پیش یک کارمند سابق دفترش در سنا را هدف تعرض جنسی قرار داده رد کرده است. تارا رید که زمانی به طور موقت به عنوان دستیار در دفتر بایدن کار کرده بود گفته است که این سناتور سابق او را به دیوار فشرد و دستانش را زیر پیراهن و دامن او برد. 

جو بایدن نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری این ادعا که تقریبا ۳۰ سال پیش یک کارمند سابق دفترش در سنا را هدف تعرض جنسی قرار داده رد کرده است.

 

تارا رید که زمانی به طور موقت به عنوان دستیار در دفتر بایدن کار کرده بود گفته است که این سناتور سابق او را به دیوار فشرد و دستانش را زیر پیراهن و دامن او برد.

 

بایدن که در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما معاون او بود گفت: "هرگز چنین اتفاقی نیافتاده."

 

بایدن، ۷۷ ساله، به تازگی بعد از خروج سناتور برنی سندرز از رقابت ها عملا نامزد حزب خود در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری شد.

 

سخنگوی کارزار انتخاباتی بایدن گفت: "او به طور جدی اعتقاد دارد که زنان باید بتوانند صدایشان را به گوش دیگران برسانند و دیگران باید محترمانه به آنها گوش کنند. این ادعاها همچنین باید با دقت توسط رسانه های مستقل بررسی شود. یک چیز در مورد این ادعا روشن است: اینکه حقیقت ندارد."

 

خانم رید، ۵۶ ساله، این ادعاها را در ماه مارس با کیتی هارپر، مجری یک برنامه پادکست، مطرح کرده بود.

 

خانم رید روز ۹ آوریل - یک هفته پیش - شکایتی در اداره پلیس تنظیم کرد که در آن فقط می گوید قربانی تعرض جنسی بوده اما از بایدن نام نمی برد. او در توییتی نوشت که او "فقط به دلایل امنیتی" شکایت را تنظیم کرده چون به دلیل گذشت زمان طولانی نمی تواند قانونا بایدن را تحت پیگرد قرار دهد.

 

بایدن در مقابل قول داد در تعامل با زنان "ملاحظه بیشتری" به خرج دهد.

 

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی تحقیقی درباره روایت خانم رید نوشت که دو دوست او و برادرش گفته اند که او جزییات یک حمله جنسی تکان دهنده با بایدن را با آنها در میان گذاشته است.

 

اما این روزنامه می نویسد که این موضوع از سوی هیچ یک از کارکنان سابق دفتر بایدن تایید نشده و "هیچ الگویی از سوءرفتارهای جنسی از سوی بایدن" نیافته است.

 

خانم رید گفت که او این حادثه را - بدون اشاره به تعرض ادعایی - به چندین عضو ارشد تیم کارکنان بایدن از جمله ماریانا بیکر دستیار اجرایی او گزارش کرد.

 

خانم رید می گوید بعد از خودداری اعضای دفتر سناتور بایدن از پاسخ دادن به این ادعا، او شکایتی را تسلیم سنا کرد. هیچ رکوردی از چنین شکایتی در سنا پیدا نشده است. خانم رید می گوید مدت کوتاهی بعد از آن دفتر سناتور بایدن بیشتر مسئولیت هایش را از او گرفت و نهایتا او را مرخص کرد.

 

انتخاب /بی بی سی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------