ابتلای برخی مقامات ارشد ونزوئلا به کووید-۱۹



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,مقامات ارشد ونزوئلا
برخی از مقامات ارشد ونزوئلا از جمله مرد شماره دو این کشور بعد از نیکلاس مادورو و رهبر حزب سوسیالیست ها، وزیر نفت، معاون وزیر اقتصاد و فرماندار یکی از ایالت های این کشور به کووید-۱۹ مبتلا شده­‌اند. 

به گزارش روز شنبه خبرگزاری تله سور ونزوئلا، چند تن از مقامات ارشد این کشور که نتیجه آزمایش ابتلای آنها به ویروس جدید کرونا مثبت اعلام شده است، طبق پروتکل‌های بهداشتی ، خود را قرنطینه کرده اند.

 

«دیوسدادو کابیو» رهبر حزب سوسیالیست ها و رئیس مجلس موسسان ونزوئلا و «طارق الایسامی» وزیر نفت بنابه اعلام خود در شبکه های اجتماعی و معاون وزیر اقتصاد این کشور به آزمایش ویروس کرونا نتیجه مثبت نشان داد.

 

کابیو در پیام توئیتری خود با اعلام اینکه تحت قرنطینه و درمان است، خطاب به مردم کشورش نوشت: با تشکر از آرزوهای خوب شما، روحیه قوی خود را حفظ کنید. ما پیروز خواهیم شد.

 

الایسامی نیز بعد از اعلام نتیجه مثبت کووید-۱۹ و آغاز دوره قرنطینه و درمان خود با اشاره به متنی از یک آهنگ اعلام کرد: این جدایی تنها برای یک مدت کوتاه است... ما پیروز خواهیم شد!!  

 

«نیکلاس مادورو» رئیس جمهوری ونزوئلا نیز به نوبه خود، در باره پیام توئیتری کابیو در نطقی تلویزیونی اعلام کرد: با قدرت و روحیه بالایی که در شما سراغ دارم اطمینان دارم که به زودی این بیماری را پشت سر گذاشته و بهبود خواهید یافت. مادوروو سپس به مردم کشورش اطمینان داد که حال کابیو رضایتبخش  و درحال استراحت برای پشت سر گذاشتن دوره بیماری است.

 

مادوره همچنین برای دیگر مقامات و مردم کشورش که به کووید ۱۹ مبتلا شده اند، آرزوی بهبودی کرد.

 

طبق آمار رسمی، تاکنون بیش از هشت هزار نفر در ونزوئلا به کووید ۱۹ مبتلا شده اند و ۸۳ نفر از آنها بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------