آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

سرسخت‌ترین هوادار ترامپ فوت کرد/عکس



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , هوادار ترامپ
کشاورز هندی که مجسمه‌ای از چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا را در خانه‌اش گذاشته بود و عادت داشت هر روز برای وی دعا کند و پس از شنیدن ابتلای این رئیس جمهور به کووید ۱۹ به شدت نگران شده بود، روز یکشنبه بر اثر ایست قلبی درگذشت! 

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از ایندیان اکسپرس، "بوسا کریشنا راجو"، کشاورز ۳۸ ساله ساکن جنوب هند روز یکشنبه بر اثر ایست قلبی درگذشت. ظاهرا وی از زمانی که خبر ابتلای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به کووید ۱۹ را شنیده بود، به شدت دچار افسردگی شده بود.

 

به گفته دوستان راجو، این کشاورز هندی پس از مثبت شدن تست کرونای دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا به شدت شوکه شد و شب‌های بسیاری را بیدار مانده و برای سلامتی وی دعا کرده بود.  

 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , هوادار ترامپ

بسیاری از کاربران رسانه‌های اجتماعی پیام‌هایی را در توییتر منتشر کرده و به جهان درباره مرگ "سرسخت‌ترین طرفدار ترامپ" اطلاع دادند.

 

راجو در محل سکونتش به خاطر ایست قلبی بیهوش شد و پس از انتقال به بیمارستان، جان باخت.

 

مردی از روستای راجو به رسانه‌های محلی گفت: راجو وقتی خبر مثبت شدن تست کرونای ترامپ را شنید، به شدت ناراحت شد. او سه چهار شب گذشته را بیدار ماند و برای سلامتی ترامپ دعا کرد.

 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , هوادار ترامپ

راجو هنگامی که در سال ۲۰۱۹ میلادی به مناسبت تولد هفتاد و سه ‌سالگی ترامپ مجسمه شش فوتی از وی به ارزش ۱۷۷۸ دلار را در خانه‌اش قرار داد، تیتر رسانه‌ها شد.

 

راجو از دولت هند درخواست کرده بود تا اجازه دهد با ترامپ در جریان سفرش به هند ملاقات کند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------