معرفی ژنرال لوید اوستین بعنوان وزیر دفاع دولت بایدن/رد درخواست ابطال پیروزی بایدن در پنسیلوانیا از سوی دیوان عالی آمریکا



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ژنرال لوید اوستین
رئیس جمهور احتمالی آمریکا رسما ژنرال «لوید اوستین» را بعنوان نامزد تصدی پست وزارت دفاع این کشور معرفی کرد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جو بایدن، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده آمریکا بصورت رسمی ژنرال «لوید اوستین» را به عنوان نامزد تصدی پست وزیر دفاع دولت احتمالی خود معرفی کرد.

 

ژنرال «لوید اوستین» که ۶۷ سال سن دارد از تاریخ ۳۱ ژانویه سال ۲۰۱۲ تا ۸ مارس ۲۰۱۳ در سمت معاون رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح آمریکا خدمت کرده است و پس از آن نیز تا سال ۲۰۱۶ در سمت فرماندهی نیرو‌های تروریست آمریکایی در منطقه غرب آسیا به فعالیت خود ادامه داده است.

 

وی در آوریل سال ۲۰۱۶ از ارتش آمریکا بازنشسته شده است و از این رو و طبق قوانین بتصویب رسیده در آمریکا، ژنرال‌های بازنشسته ارتش برای عهده داری ریاست پنتاگون باید حداقل ۷ سال از تاریخ خدمتشان در ارتش گذشته باشد.

 

در صورتی که لوید اوستین مورد تایید قرار گیرد، بعنوان نخستین وزیر دفاع سیاه‌پوست آمریکا شناخته خواهد شد.

 

رد درخواست ابطال پیروزی بایدن در پنسیلوانیا از سوی دیوان عالی آمریکا

درخواست تیم حقوقی ترامپ مبنی بر ابطال پیروزی بایدن در ایالت پنسیلوانیا از سوی دیوان عالی آمریکا رد شد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دیوان عالی آمریکا درخواست تیم حقوقی دونالد ترامپ و مایک کلی نماینده جمهوریخواه کنگره و متحد ترامپ را مبنی بر ابطال پیروزی جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در این ایالت که از جمله ایالات کلیدی آمریکا محسوب می‌شود را رد کرد.

 

طی این درخواست جمهوری‌خواهان ایالت پنسیلوانیا، مشروعیت ۲.۵ میلیون آرای پستی انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۰ به چالش کشیده شده بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------