آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

تجهیز نیرو‌ی دریایی آمریکا به هواپیما‌های بدون سرنشین تهاجمی



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,نیرو‌ی دریایی آمریکا
وزارت دفاع آمریکا از تجهیز تفنگداران دریایی خود به هواپیما‌های بدون سرنشین اتومات تهاجمی به منظور تقویت قدرت نظامی خود و مقابله با چین خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع آمریکا قصد دارد تفنگداران دریایی خود را به هواپیما‌های بدون سرنشین تهاجمی مجهز کند.

 

این هواپیما‌ها دارای بُرد تا ۲۰ کیلومتر (تقریبا ۶۶۵۶ فوت) هستند و می‌توانند به مدت ۹۰ دقیقه کار خود را انجام دهند.

 

به گفته برایان کلارک، افسر بازنشسته زیردریایی، نیرو‌های عملیات ویژه تاکنون از هواپیما‌های بدون سرنشین با مهمات کوچک استفاده کرده اند، اما استفاده از فناوری هواپیما‌های بدون سرنشین تهاجمی، آسیب جدی‌تری به دشمن یا منطقه هدف وارد می‌کند.

 

کلارک گفت: ایده اصلی این خواهد بود که چگونه می‌توانم به حرکات دفاعی دشمن غلبه کنم و خطوط فرار را قطع کنم.

 

او اضافه کرد: با استفاده از هواپیما‌های بدون سرنشین، ارتش می‌تواند دشمنان را به یک منطقه محدود خاص، اصطلاحاً «جعبه کشتار» سوق دهد. همچنین می‌توان از این فناوری برای فریب دشمنان زمانی که در جستجوی واحد تفنگداران دریایی هستند در جهت اشتباه استفاده کرد.

 

داکوتا وود، یکی دیگر از کارشناسان بازنشسته نیروی دریایی، خاطرنشان کرد: هواپیما‌های بدون سرنشین تهاجمی قادرند حداکثر آسیب را بر دشمن وارد کنند.

 

گزارش شده است که آمریکا این ارتقای فنی مورد نظر را بخشی از تغییر، جهت مقابله با چین انجام می‌دهد، یعنی در دریای جنوبی چین با یک نیروی پیاده نظام سبک و در عین حال کشنده حاضر خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------