آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

هیلاری کلینتون: کالج الکترال را جمع کنید



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,هیلاری کلینتون
در شرایطی که نشست کالج الکترال رسما به ریاست جمهوری جو بایدن رای داد، هیلاری کلینتون که از نامزدهای ریاست جمهوری سابق آمریکاست، گفت خود کالج الکترال باید برداشته شود. 

به گزارش ایسنا، هیلاری کلینتون، بانوی اول و وزیر خارجه سابق آمریکا در پیامی توییتری نوشت: فکر می‌کنم که ما باید کالج الکترال را جمع کنیم و رئیس جمهوری خودمان را از طریق رای مردمی انتخاب کنیم، درست مثل دیگر سمت‌ها. اما در حالی که آن همچنان وجود دارد، مفتخر بودم که رای خودم را در نیویورک به جو بایدن و کامالا هریس دادم.

 

کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ برنده آرای مردمی شد اما مقابل دونالد ترامپ که حدود سه میلیون کمتر از کلینتون رای داشت، با رای کالج الکترال باخت.

 

براساس گزارش روزنامه ایندیپندنت، این سناتور سابق آمریکایی به همراه بیل کلینتون، همسرش و اندرو کومو، فرماندار نیویورک که همگی جزو ۲۹ برگزیننده ایالتشان بودند، به جو بایدن رای دادند.

 

به دنبال انتخابات سراسری نوامبر، برگزینندگان در ۱۴ دسامبر تشکیل جلسه دادند تا رسما رای خودشان را برای تعیین رئیس جمهوری آتی آمریکا بدهند و امسال بر خلاف سال ۲۰۱۶ که تعدادی خلاف رای مردمی گام برداشتند، ۳۰۶ رای الکترال به بایدن رسید و ۲۳۲ رای به دونالد ترامپ جمهوریخواه.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------