آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

سناتور رند پال: انتخابات آمریکا «به سرقت رفت»



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,سناتور رند پال
سناتور جمهوریخواه ایالات متحده از ایالت کنتاکی در یک نشست استماع در کنگره مدعی شد که انتخابات اخیر ریاست جمهوری در آمریکا «به شیوه های بسیاری به سرقت رفت». 

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری هیل، به رغم تأیید پیروزی «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از سوی مجمع برگزینندگان در روز دوشنبه (۱۴ دسامبر/۲۴ آذرماه) و حتی ارسال پیام تبریک از سوی «میچ مک کانل» رهبر اکثریت جمهوریخواه در سنا به بایدن، سناتور «رند پال» در اظهاراتی تازه مدعی شد که [نتایج] این انتخابات «به شیوه‌های بسیاری به سرقت رفت».

 

سناتور پال که در یک نشست کنگره سخنرانی می‌کرد، مدعی شد که «تقلب اتفاق افتاد. انتخابات به شیوه‌های بسیاری به سرقت رفت و تنها راه برای اصلاح آن در آینده تقویت و تحکیم قوانین است».

 

این ادعاهای رند پال از آن چهت حائز اهمیت است که این سناتور جمهوریخواه از جمله سناتورهایی است به احتمال بسیار به کمپین «مو بروکز» نماینده جمهوریخواه آلاسکا می‌پیوندد تا ضمن به چالش کشیدن نتیجه انتخابات اخیر، نتایج آرا را در برخی ایالات آمریکا باطل سازند.

 

این در حالی است که هفته گذشته، دیوان عالی آمریکا- که در کنترل قضات محافظه کار است- دادخواست دادستان کل ایالت تگزاس مبنی بر بروز تقلب انتخاباتی گسترده در این کشور را بی اساس خواند و آن را رد کرد.

 

از سوی دیگر، سناتور مک کانل از هم حزبیان خود می خواهد تا در نشست ششم ژانویه از بحث و رأی گیری در مورد نتایج پرهیز کنند. با این حال، اظهارات روز چهارشنبه سناتور پال که حتی در مخالفت ورزی با حزب خود ید طولایی دارد، باعث تعجب بسیاری شد؛ هرچند تصور می شود که قصد و منظور پال بیشتر تصویب قوانینی است که به زعم او، از بروز تقلب جلوگیری می کند!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------