وزیر دادگستری آمریکا: روسیه پشت حملات سایبری به نهاد‌های دولتی آمریکا است



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,وزیر دادگستری آمریکا
ویلیام بار اعلام کرد احتمال زیاد روسیه پشت حملات گسترده سایبری به نهاد‌های آمریکایی قرار دارد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، ویلیام بار، وزیر دادگستری آمریکا اظهار داشت به احتمال فراوان روسیه در نفوذ سایبری به نهاد‌های دولتی آمریکا نقش دارد.

 

اظهارات ویلیام بار تاکیدی بر اتهام مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا علیه روسیه است. پمپئو پیشتر گفته بود روسیه در حملات سایبری گسترده به آمریکا نقش دارد.

 

ویلیام بار که در کنفرانسی مطبوعاتی سخن می‌گفت، سخنان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را مبنی بر اینکه میان روسیه و نفوذ‌های الکترونیکی اخیر در آمریکا، ارتباطی نیست رد کرد. ویلیام بار یک هفته قبل از سمتش استعفا کرد، اما تا بیست و سوم ماه میلادی جاری در سمت خود حضور خواهد داشت.

 

بنا به گزارش رسانه‌های آمریکا، یکشنبه گذشته یک گروه هکری حملات سایبری گسترده‌ای را با پشتیبانی یک قدرت خارجی به نهاد‌های آمریکایی صورت داده و داده‌های چندین سازمان دولتی را به سرقت برده‌اند. گفته می شود طی هفته اخیر ده‌ها حمله سایبری علیه نهادهای حساس آمریکا ازجمله وزارت خزانه‌داری، وزارت امنیت داخلی و مراکز هسته‌ای این کشور انجام شده که مقامات آمریکا را به‌شدت نگران کرده و احتمالا در این حملات اطلاعات بسیار مهمی به سرقت رفته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------