آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

رسانه های آمریکا: انفجار نشویل احتمالا اقدام برای خودکشی بود



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , انفجار نشویل
رسانه آمریکایی سی‌اِن‌اِن برپایه گزارش‌های بازرسان پرونده انفجار نشویل مدعی شد که، این حادثه با هدف خودکشی صورت گرفته است. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه «سی‌اِن‌اِن»، بسیاری از رسانه‌های آمریکایی با استناد به گزارش بازرسان پرونده انفجار شهر نشویل، مدعی شده اند که این حادثه با هدف خودکشی رخ داده است.

 

براساس تحقیقات صورت گرفته از سوی پلیس عامل انفجار در این حادثه کشته شده است.

 

از سوی دیگر، جان درِیک رئیس پلیس نشویل اظهار کرده است که، بافت‌هایی همانند باقی‌مانده جسد یک انسان در خودروی منفجر شده در شهر نشویل یافت شده که مورد آزمایش قرار گرفته است.

 

وبگاه شبکه اِن‌بی‌سی نیوز نیز گزارش داده است که، مأموران فدرال آمریکا اقدام به بازرسی منزل فردی ۶۳ ساله با نام «آنتونی کوئین وارنر» کرده اند که که احتمال می‌دهند در این انفجار دست داشته است و در حال بررسی صحت و سقم این ادعا هستند.

 

برخی رسانه‌های محلی گزارش داده اند که، در حدود ۱۵ دقیقه پیش از وقوع انفجار پیامی از این خودرو پخش شده است که از مردم می‌خواهد محل را ترک کنند که در نهایت حداقل سه آمریکایی در پی این انفجار مجروح شده‌اند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------