سرپرست پنتاگون اتهام زنی‌های بایدن به وزارت دفاع را رد کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , پنتاگون
سرپرست وزارت دفاع آمریکا به اظهارات جو بایدن درباره کارشکنی در مسیر انتقال قدرت پاسخ داد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری رویترز، سرپرست وزارت دفاع آمریکا اظهارات رئیس جمهور منتخب این کشور مبنی بر عدم همکاری وزارت دفاع با روند انتقال را زیر سوال برد.

 

کریستوفر میلر روز دوشنبه طی بیانیه ای، ضمن رد انتقادات جو بایدن در خصوص عدم همکاری پنتاگون با تیم او، گفت مقامات دفاعی این هفته سه مصاحبه با تیم انتقال بایدن برنامه ریزی کرده اند، دو مصاحبه مربوط به شیوع ویروس جدید کرونا و دیگری مربوط به امنیت سایبری است. وی افزود مصاحبه‌های دیگر قرار است اوایل ژانویه برگزار شود.

 

سرپرست پنتاگون تاکید کرد وزارت دفاع ۱۶۴ مصاحبه با بیش از ۴۰۰ مقام انجام داده و بیش از ۵۰۰۰ صفحه اسناد را ارائه کرده است و این بسیار بیشتر از آنچه در ابتدا تیم انتقال بایدن درخواست کرده بود است.

 

رئیس جمهور منتخب آمریکا پیشتر عنوان کرده بود در حال حاضر دولت فعلی همه اطلاعاتی که ما در حوزه‌های کلیدی امنیت ملی لازم داریم را در اختیار ما قرار نمی‌دهد. او گفته بود از نظر من این چیزی کم از عدم مسئولیت پذیری ندارد. بایدن در ادامه در انتقاد از عدم همکاری پنتاگون در روند انتقال قدرت گفت: چهار سال پیش ما از تیم ترامپ - پنس که قرار بود روی کار بیایند استقبال کردیم و دسترسی آن‌ها به هر آنچه داشتیم را تسهیل کردیم. اما حالا از بعضی دستگاه‌ها شاهد همکاری‌های مثال زدنی بودیم؛ اما در بعضی از دستگاه‌ها به خصوص وزارت دفاع با کارشکنی مواجه شدیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------