حضور همه رؤسای جمهور سابق زنده آمریکا در آگهی واکسن کرونا، همه بجز ترامپ



روسای جمهور سابق زنده آمریکا,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
روسای جمهور سابق زنده آمریکا این روزها در آگهی‌های تشویق مردم به زدن واکسن کرونا شرکت می‌کنند، البته همه بجز دونالد ترامپ. 

به گزارش ایسنا به نقل از یواس‌اِی تودی، جورج بوش در اعلامیه خدمات عمومی که از مردم می‌خواهد واکسن کووید ۱۹ بزنند، می‌گوید: آستین‌هایتان را بالا بزنید و نقش خود را ایفا کنید.

 

این آگهی همچنین سایر رؤسای جمهور اسبق آمریکا شامل "جیمی کارتر"، "بیل کلینتون" و "باراک اوباما" را نشان می‌دهد و حاوی تصاویر واکسن زدن این چهار رئیس جمهور به همراه همسرانشان است.

 

کاخ سفید روز دوشنبه همزمان با تبلیغ این آگهی، توییت کرد: "چهار رئیس جمهور. دو حزب سیاسی؛ یک پیام روشن: واکسن را، زمانی که در دسترس شما قرار گرفت، بزنید."

 

اما کسی که در اعلامیه حضور ندارد، "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور قبلی آمریکاست که به صورت علنی واکسن نزده است.

 

دکتر "آنتونی فائوچی" روز یکشنبه گفت اگر ترامپ در کارزار واکسیناسیون که پیروان وی را هدف گرفته، شرکت کند، تفاوتی در جهان ایجاد خواهد شد.

 

وی روز یکشنبه در فاکس‌نیوز اظهار کرد: وی یک فرد قدرتمند محبوب است. برایم متصور نیست که اگر او واکسن بزند، پیروانش از واکسیناسیون امتناع کنند. واکسن زدن او در جهت تلاش برای تحقق این امر، بسیار کمک‌کننده است.

 

بایدن نیز هفته گذشته در نخستین سخنرانی پربیننده خود از مردم خواست به فائوچی، که به مردم اطمینان داده واکسن‌ها ایمن و مؤثر هستند، اعتماد کنند.

 

البته اخیرا اعلام شد که ترامپ و همسرش در آخرین روزهای حضور خود در کاخ سفید واکسن زدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------