اقلیم کردستان، حمله به پایگاه موساد در شمال عراق را تکذیب کرد



 سخنگوی دولت اقلیم کردستان,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
سخنگوی دولت اقلیم کردستان، گزارش های حاکی از حمله به یک مرکز جاسوسی رژیم صهیونیستی در شمال عراق را بی پایه و اساس خواند. 

به گزارش شفقنا به نقل از پایگاه خبری کُردزبان «خندان»، «جوتیار عادل»، سخنگوی دولت اقلیم کردستان پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه ای، گزارش های اخیر مبنی بر حمله به یک مرکز اطلاعات و فعالیت وابسته به سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در این منطقه واقع در شمال عراق را تکذیب کرد.

 

عادل در بیانیه خود در این باره آورده است: شماری از رسانه های منطقه خبری را منتشر کردند مبنی بر این که یک مرکز اطلاعات و فعالیت وابسته به یک دستگاه اطلاعاتی اسرائیل در اقلیم کردستان هدف قرار گرفته و چند کارمند آن مرکز نیز کشته و زخمی شدند.

 

در ادامه بیانیه سخنگوی دولت اقلیم کردستان همچنین آمده است: این خبر به طور کامل عاری از صحت است همان گونه که در گذشته نیز چندین بار چنین اتهام هایی مبنی بر این که یک مرکز دستگاه اطلاعات اسرائیل در کردستان وجود دارد، به ما وارد کردند.

 

عادل در پایان این بیانیه نیز خاطر نشان ساخته است: ما بر این باوریم که این اخبار و اتهام های بی پایه و اساس، هدفمند هستند و تنها هدف آنها نیز توطئه چینی علیه اقلیم ما است.

 

ان در حالی است که برخی رسانه های خبری عراق و جهان عرب شب گذشته از منابع امنیتی نقل کرده بودند که یک گروه ناشناس به مرکز اطلاعات و عملیات ویژه سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در شمال این کشور حمله کرده و در نتیجه آن نیز، شماری از نیروهای این رژیم کشته و زخمی شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------