آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

حمله تخم‌مرغی به نخست‌وزیر جمهوری چک



 نخست‌وزیر جمهوری چک ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
سخنگوی پلیس جمهوری چک گفت، یکی از حضار در مراسم رونمایی از کتاب جدید نخست وزیر به وی تخم مرغ پرتاب کرد. 

 به گزاش  ایسنا  ؛ سخنگوی پلیس جمهوری چک گفت: روز شنبه، در حومه پراگ، آندری بابیش، نخست وزیر مراسم رونمایی از کتاب جدیدش را به همراه یک کارزار برای انتخابات برگزار کرده بود. در جریان این مراسم بود که یکی از حضار نخست وزیر را با تخم مرغ هدف حمله قرار داد. دو تن به ظن بر هم زدن نظم عمومی بازداشت شده‌اند.

 

لباس‌های نخست وزیر در نتیجه این حمله تخم مرغی کثیف شد. پلیس پرتاب کننده تخم مرغ و یکی از افراد شرکت کننده در این مراسم را که داشت از مهاجم دفاع می‌کرد، دستگیر کرده است. بابیش هم به یک رستوران در آن حوالی پناه برد.

 

پلیس همچنین در حال بررسی اطلاعات افرادی است که در یک میدان پیش از برگزاری مراسم رونمایی از کتاب و کارزار انتخاباتی صلیب نقاشی کرده بودند.

 

یکی از نمایندگان جنبش اپوزیسیون به خبرنگاران گفت که صلیب‌های نقاشی شده یادآور افرادی است که از کرونا جان باختند و همچنین یادآور اقدامات و رسیدگی نادرست دولت بابیش به این پاندمی است.

 

کتاب جدید بابیش درباره دیدگاه‌هایش مربوط به تحولات در جمهوری چک در سال‌های آتی و همچنین دستاوردهای گذشته معاصر است. حزب پوپولیست ANO که توسط بابیش تاسیس و رهبری می‌شود، قرار است در انتخابات پارلمانی هشتم و نهم اکتبر حضور یابد. در حال حاضر، این حزب در نظرسنجی‌ها پیشروست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------