آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

بیرون انداختن نماینده پارلمان به دلیل شلوار تنگ



پس از این حرفها، رئیس پارلمان ملی، آقای جوب نداگای، به نماینده مجلس کاندوستر سچول که شلوار تنگ پوشیده بود تذکر داد و به او امر کرد جلسه پارلمان را ترک کند و به او گفت: برو لباس مناسب بپوش؛ بعداً می‌توانی به ما بپیوندی. 

  نمایندگان زن مجلس ملی پارلمان تانزانیا، خواستار عذرخواهی از یک نماینده زن شدند که به دلیل تنگ بودن شلوار از پارلمان بیرون انداخته شد.

 

نماینده پارلمان ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

 

یکی از نمایندگان مرد مجلس گفته بود که لباس برخی از همکاران زن باعث تمسخر پارلمان می‌شود.

 

حسین عمار، نماینده مجلس در جلسه روز سه شنبه در جلسه پارلمان گفت: آقای رئیس، خواهر من، نماینده مجلس را که با پیراهن زرد سمت راست من نشسته است به عنوان مثال در نظر بگیرید. آقای رئیس جمهور! به شلوار تنگی که بر تن دارد نگاه کنید!

 

پس از این حرفها، رئیس پارلمان ملی، آقای جوب نداگای، به نماینده مجلس خانم "کاندوستر سچول" که شلوار تنگ پوشیده بود تذکر داد و به او امر کرد جلسه پارلمان را ترک کند و به او گفت: برو لباس مناسب بپوش؛ بعداً می‌توانی به ما بپیوندی!

 

نداگای افزود: این اولین شکایتی نیست که از مردان مجلس تانزانیا نسبت به نحوه لباس پوشیدن برخی نمایندگان زن دریافت می‌‌شود. وی از مدیریت پارلمان خواست تا از ورود هر کسی که لباس نامناسب می‌پوشد، جلوگیری کند.

 

نماینده پارلمان ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

در عین حال، این نماینده معترض توضیح نداد که چه اشکالی در لباس خانم سچول وجود دارد، آقای عمار در مواجهه با اعتراضات، قوانین پارلمان را پیش کشید که براساس آن زنان اجازه دارند شلوار بپوشند اما نباید تنگ باشد.

 

گروهی از نمایندگان به ریاست ژاکلین نگونیانی و استلا مانیانیا تأکید کردند که بیرون انداختن نماینده زن به دلیل شلوار تنگ، ناعادلانه بوده و هیچ مشکلی در لباس او وجود نداشته‌ است.

 

این اتفاق همچنین نظریات بسیاری را در شبکه های اجتماعی از سراسر جهان برانگیخت و برخی گفتند این نمونه دیگری از مردانی است که خود را نگهبان نحوه لباس پوشیدن زنان می‌دانند.

 

 تابناک باتو 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------