آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

ترامپ: من طرفدار دلارم



 ترامپ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به اظهارنظر درخصوص بازار پررونق ارزهای دیجیتال پرداخته و نسبت به این که ارزهای سریعا رو به گسترش دیجیتال جایگاه دلار آمریکا را به عنوان یک ارز ذخیر جهانی با تهدید مواجه می کنند، اظهار نگرانی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از یاهونیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا درمصاحبه با یاهو فایننس گفت که معتقد است در واقع اقدام اخیر چین در ممنوع کردن ارزهای دیجیتال هشداری به آمریکا برای محافظت از ارز خودش است.

 

ترامپ بیان کرد، شی جینپینگ، رئیس جمهور چین می‌خواهد ارز دیجیتالی خودش را با هدف مسلط شدن بر بازارهای جهانی و غلبه کردن بر دلار آمریکا به عنوان ارز ارشد در جهان ایجاد کند. این رئیس جمهور سابق آمریکا هشدار داد که آمریکا باید در ضمن حرکتش به جلو "بسیار محتاط" باشد.

 

ترامپ گفت: من طرفدار بزرگ ارز خودمان هستم و نمی‌خواهم ارزهای دیگر جلو آمده و به دلار آسیب زده یا به طریقی آن را تضعیف کنند. او ادامه داد: در سیستم پولی مبتنی بر دلار، اگر شما شروع به از دست دادن اعتبار کنید، به ناگهان شما این سیستم پولی قدرتمند را از دست می‌دهید. ما باید بسیار درباره آن محتاط باشیم.

 

این در حالی است که مقامها هشدار می دهند باید ارزهای دیجیتال قانونمند شوند تا از سرمایه گذاران و سیستم مالی آمریکا محافظت شود.

 

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین نسبت به دوام داشتن ارزهای دیجیتال اظهار تردید کرده است. او اخیرا در مصاحبه‌ای با فاکس بیزینس گفت فکر می‌کند که ارزهای دیجیتال به دلار آمریکا آسیب میزنند و فاجعه‌ای منتظر وقوع هستند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------