شمار مسمومان الکلی در هرمزگان به ۳۰ نفر رسید/ فوت ۲ جوان در رامسر



مسمومیت با مشروب در هرمزگان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مسمومان با الکل متانول در هرمزگان به ۳۰ نفر در شهرستان‌های حاجی آباد و بندرعباس افزایش یافت.

به گزارش خبرآنلاین، محمود حسین پور گفت: تاکنون ۲۳ نفر در شهرستان حاجی آباد و هفت نفر در شهرستان بندرعباس با علایم مسمومیت الکلی به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

 

وی گفت: افزاد مسوم شده در محدوده سنی ۱۴ تا ۶۸ سال هستند و ۲۲ نفر با دریافت درمان ترخیص و هشت نفر بستری هستند که دو نفر بدحال بوده و تنفس مصنوعی دریافت می‌کنند.

 

محمود حسین پور افزود: دردهای شکمی، سردرد، تاری دید، تهوع، استفراغ و در مواردی هم تب از علایم مسمومیت با الکل متانول است.

 

وی گفت: افرادی که دارای این علایم هستند باید به سرعت به مراکز درمانی منتقل شوند تا از دیالیز و نابینایی و مرگ جلوگیری شود.

 

فوت ۲ جوان در رامسر بر اثر مصرف مشروبات الکلی

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر از فوت ۲ جوان بر اثر مصرف مشروبات الکلی خبر داد.

 

رزا پور سید رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر با تایید خبر فوت ۲ نفر در این شهرستان به خاطر مصرف مشروبات الکی، گفت: این ۲ نفر در بخش icu بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر بستری و تحت مراقبت درمان بودند.

 

او افزود: مشروبات الکی به شدت روی سلامت اثر دارد و تأکید می‌نماییم که سلامت خود را به مخاطره نیندازند.

 

با وجود حرمت شرعی و غیرقانونی بودن مصرف مشروبات الکلی در کشور، متأسفانه برخی از جوانان مورد اغفال فروشندگان این ماده مست کننده قرار می‌گیرند و این گونه با جان خود بازی می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------