۴ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در انزلی مسموم شدند



اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید
فرمانده انتظامی بندرانزلی از مسمومیت ۴ مسافر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس گیلان سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور اظهار کرد: در پی تماس اورژانس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انتقال ۴ نفر مسموم به بیمارستان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در بیمارستان و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که ۴ مسافر به علت مصرف مشروبات الکلی مسموم شده‌اند، افزود: شناسایی و دستگیری عاملان مسمومیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به شناسایی ۴ نفر از متهمان این پرونده گفت: در این خصوص یک مرد ۴۷ ساله و یک خانم ۴۴ ساله که اقدام به تهیه و توزیع مشروبات الکلی کرده بودند، دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

وی از کشف ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز و ۴۶۳ بطری مشروبات الکلی خارجی تقلبی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده خبر داد و بیان داشت: دستگیری ۲ متهم دیگر این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

سرهنگ نجفی‌پور با اعلام اینکه حال عمومی افراد مسموم شده مساعد گزارش شده است، تصریح کرد: این افراد به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------