شناسایی ۱۶ مبتلای جدید کرونا در کشور/ یک بیمار دیگر جان باخت



کرونا در ایران،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی
وزارت بهداشت اعلام کرد که در شبانه‌روز گذشته ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شده و یک بیمار نیز جان خود را از دست داده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۲ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۶۱۲ هزار و ۵۹۴ نفر رسید.

 

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد تا مجموع جانباختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۲۹۵ نفر برسد.

 

خوشبختانه تا کنون هفت میلیون ۳۶۹ هزار و ۹۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا نیز بهبودیافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین شش نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

 

تاکنون ۵۶ میلیون و ۸۸۶ هزار و ۲۱۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. همچنین در این مدت ۶۵ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۴۵۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۴۴۱ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۸۳۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۹۳ هزار و ۷۳۰ دُز رسیده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------