مصرف هل به سوزاندن چربی کمک می کند



هل،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی
نتایج یک مطالعه جدید توسط محققان دانشگاه A&M تگزاس، طیف وسیعی از مزایای مصرف هل برای سلامتی، از جمله افزایش اشتها، کاهش چربی و کاهش التهاب را آشکار ساخته اند.

به گزارش سیناپرس، پژوهشگران، به گفته محققان هل دارای مزایای بسیاری برای سلامتی است و مصرف آن می تواند به حفظ وزن طبیعی و کاهش چربی کمک کند.

 

یافته های تحقیقات پیشین نشان داده بود:هل با فواید بسیاری برای سلامت قلب، بهداشت دهان و دندان، سلامت کبد و مبارزه با سرطان، همراه است.

 

پژوهشگران دریافتند: هل، ادویه ای محبوب در سراسر جهان می باشد که با خواص ویژه ای در طب سنتی و مزایای بسیاری برای سلامتی همراه است. یافته های ما نشان داده اند که این ادویه خوش بو و معطر می تواند به کنترل وزن طبیعی بدن و کاهش توده چربی کمک کند و در عین حال اشتها را افزایش دهد.

 

بر اساس نتایج تحقیقاتی، مصرف هل، مدارهای عصبی که مسئول متابولیسم و سوزاندن چربی هستند را تنظیم می کند. محققان همچنین نشان داده اند که هل دارای خواص ضد التهابی است.

 

دانشمندان افزودند: یافته های ما طیف وسیعی از کاربردهای بهداشتی بالقوه برای هل و ترکیبات طبیعی آن را نشان داده اند و می توانند در آینده به طراحی رویکردهای موثری برای کاهش توده چربی بدن بیانجامند.

 

یافته های تحقیقاتی این مطالعه در مجله International Journal of Molecular Sciences منتشر شده اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------