داروسازی الحاوی با ۵۵ ساله تعطیل شد



داروسازی الحاوی،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی
مدیرعامل داروسازی الحاوی به دلیل آنچه توقف کارتابل محصولات شرکت توسط سازمان غذا و دارو نامید از تعطیلی و تعدیل تمامی نیروی 500 نفره این شرکت خبر داد.

به گزارش دیده بان ایران، دکتر آذری‌نیا مدیرعامل شرکت داروسازی الحاوی در نامه‌ای به رئیس سازمان غذا و دارو، از تعطیلی و تعدیل تمامی 500 نفر پرسنل این شرکت خبر داد. دلیل این واکنش، اقدام نامتعارف و غیرقانونی سازمان غذا و دارو در متوقف کردن کارتابل محصولات شرکت الحاوی عنوان شده است.

 

مدیر عامل الحاوی حق اقدام قضایی را بر خود محفوظ داشته و تبعات و خسارات این اقدام را مستقیما متوجه مدیران سازمان غذا و دارو دانست.

 

گفتنیست شرکت داروسازی الحاوی در سال ۱۳۴۷ تاسیس شد و اکنون با تولید بیش از ۸۰ نوع محصول، یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت داروسازی کشور است.

 

داروسازی الحاوی،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

 

افشاگری سازمان غذا و دارو از گران‌فروشی داروسازی "الحاوی"
سازمان غذا و دارو طی اطلاعیه‌ای خبر داد که شرکت داروسازی الحاوی به دلیل احراز تخلف گران‌فروشی 220 میلیاردی و عدم ارائه هیچگونه دفاع موثر، توسط سازمان تعزیرات حکومتی محکوم به پرداخت جریمه و ممهور شدن پروانه واحد تولیدی شد.

 

در این اطلاعیه آمده است:

به دنبال تشدید نظارت‌های سازمان غذا و دارو بر شرکت‌های تولیدی، وارداتی، پخش و داروخانه‌ها، گرانفروشی  شرکت داروسازی الحاوی محرز  و بر اساس گزارشات ارائه شده این سازمان، کمیسیون ماده 11 دانشگاه تهران و ایران، بنابر عدم ارائه هرگونه دفاعیات یا حتی حضور نمایندگان شرکت مذکور در جلسات رسیدگی به پرونده، سازمان تعزیرات حکومتی شرکت متخلف را به پرداخت 1100 میلیارد تومان جریمه معادل 5 برابر ارزش ریالی تخلف و ممهور شدن پروانه واحد، محکوم کرد.

 

بر این اساس از کل سبد دارویی این شرکت، تنها 6 کالا به دلیل گرانفروشی مکرر حکم توقف فروش داشته‌اند اما ضمن عدم اصلاح رویه و ادامه روند گرانفروشی پس از صدور حکم، اقدام به احتکار و توقف عرضه تمام محصولات خود کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------